Databanka materiálů OPVVV-SC1 – formulář * Povinné poleEmail *Název didaktického materiálu *Např.: Slovní kopaná, Počítáme spolu, Čteme rádi, Obrázková osnova, Týden s knihou, Noc s Andersenem, Beseda se spisovatelem, Pohádková kniha s hádankami, Čtenářské kostky, Pohádkové pexeso/domino; Hra Povím Ti, mami; Loutkové/maňáskové/ prtsové/magentické divadlo; časopis xy..Do jakého vzdělávacího modulu byste didaktický materiál zařadil/a? * Čtenářská pregramotnost Matematická pregramotnost Didaktika předškolního vzděláváníVyberte, do jakého vzdělávacího modulu byste výukový materiál zařadil/a a kterým odpovídá tématům?TémataČtenářská pregramotnost Rozvoj předčtenářských dovedností Pedagogická diagnostika a rané odhalení rizik Rozvoj čtenářské pregramotnosti dětí s OMJ (odlišným mateřským jazykem) Podpora čtenářských strategií se specifickým zřetelem k porozumění Motivace pro čtenářství (práce s knihou, divadlo, vlastní tvorba, projekty) Spolupráce rodiny a předškolních zařízení pro rozvoj předčtenářských a raných čtenářských dovednostíMatematická pregramotnost Orientace v prostoru a v rovině Vnímání a organizace prostoru Míra Představy o kvantitě Práce s daty Rytmus LogikaDidaktika předškolního vzdělávání Cíle jako východiska vzdělávacích činností v MŠ Organizační formy v MŠ podporující individualizované, skupinové a kooperační učení Metody práce v předškolním vzdělávání se zaměřením na prožitkové a situační učení v praxi mateřských škol Pedagogická diagnostika v mateřské škole Podpora a rozvoj přírodovědné pregramotnosti v mateřské škole Efektivní formy spolupráce MŠ s rodiči, poradenskými zařízeními a ZŠ směřující k provázanosti preprimárního a primárního vzděláváníCíle *Alespoň 3 cíle - např. Rozvíjení předčtenářských dovedností, Učení čtenářským strategiím, utváření vztahu ke knize, Rozvoj slovní zásoby, slovního vyjadřování, sluchového či zrakového vnímání, prožitek z četby apod.Typ výukového materiálu *Např. pracovní list, kniha, didaktická hra, projekt, příklad dobré praxe, webová stránka, digitální, pracovní sešit, blog, diskuse, výukový program, časopis..Anotace/popis materiálu *Anotace je souvislým textem tvořeným větami, který popisuje zmiňovaný materiál jako celek - cíle, témata, obtížnost, motivace, využití, časová dotace, hodnocení, oblíbenost mezi dětmi, efektivita vzhledem k cílům...Minimálně 100 slovAutor didaktického materiálu *Pokud víte..např. vlastní tvorba nebo konkrétní autor či kolektiv - Vágnerová, M. Sada pracovních listů pro rozvoj grafomotoriky v MŠ. Praha: Karolinum, 1996. ISBN 80-7184-317-2. PRAVDOVÁ, Markéta. Interaktivní hra. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 20. 07. 2017, [cit. 2017-07-20]. Dostupný z WWW: . ISSN 1802-4785.Jak materiál hodnotíte podle vašich zkušeností * 1 - nejlepší 2 3 4 5 - nejhoršíJako ve školeJe potřeba tento materiál upravit pro lepší využití v MŠ? * Určitě ano spíše ano spíše ne nePokud ano, napište, jak byste tento materiál navrhoval/a upravit pro lepší využití v MŠ.Cílová věková skupina * 2letí 3letí 4letí 5letí 6letí 7 a více letíOdkaz na webovou stránkuPřílohaMaximum filesize: 128 MB. Allowed extensions: doc, docx, xls, xlsx, pdf, jpg.Příjmení, jméno zadavatele, titul *Vaše nejvyšší ukončené vzdělání * Střední škola s maturitou Bakalářký studijní program Magisterský studijní program / navazující magisterský studijní programjinéVaše pracovní pozice * učitelka MŠ ředitelka MŠ akademický pracovník na VŠDélka vaší pedagogické praxe * do 1 roku 2-3 roky 4-6 let 7-9 let 10 a více letNázev MŠ/VŠ zadavatele * Submit Δ