Zář 182018
ÚVRV otevírá nový předmět Metodologie výzkumu ve vzdělávání (OPNZ0Z148C) pro studenty učitelství v NMgr., kde pracovníci ÚVRV představí výzkumy užitečné pro práci učitelů a jejich metodologii, a navíc za to mohou studenti získat 4 kredity!
Zodpovíme například následující otázky:
- K čemu je pedagogický výzkum či výzkum vzdělávání?
- A lze srovnávat důležitost výzkumů v práci lékaře a učitele?
- Existují pedagogické fake news?
- Je zadávání domácích úkolů žákům efektivní výukovou strategií?
- A co ovlivňuje učení žáků a nač má cenu se zaměřit?
- Jak se měří klima školní třídy či celé školy a dokáží dotazníky odhalit vztahové problémy ve škole či třídě?
- Jaké úlohy v maturitách a přijímačkách na SŠ dělají žákům problémy?
- A jak sestavit dobrý test?
Pokud se chcete dozvědět odpovědi na tyto a mnohé další otázky (viz sylabus kurzu), neváhejte se přihlásit již nyní!
Zdroj použitého obrázku zde.