Mgr. Filip Kachnič
Email: | filip.kachnic@pedf.cuni.cz |
Kancelář: | Myslíkova 7, č. 106 |
Telefon: | +420 221 900 527 |
Konzultace: | dle dohody e-mailem |
Ph.D. studium
Název disertační práce:
- Adaptace dotazníku Multicultural School Climate Inventory pro podmínky českých základních škol.
Školitel:
- PhDr. Martin Chvál, Ph.D.
Vzdělání
- od 2017
Interní doktorand – obor pedagogika, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova - 1999 – 2004
Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta Humanitných Vied
Učitelství nemeckého jazyka a literatúry filozofie
Název diplomové práce: Heinrich Böll und seine Beziehung zu der ehemaligen DDR - 2003
Program Erasmus, Erfurter Universität, Německo - 2003
Program Commenius: Učitelství německého jazyka, Firhoeskolen, Dánsko
Zaměstnání
- od 2017
Odborní konzultační činnost v oblasti integrace žáků-cizinců ve školách - 2008 – 2017
7 let praxe s integrací žáků-cizinců ve 40 školách Švédsku
2 roky praxe s inkluzí dospělých utečenců v Norsku - 2010 – 2017
Tlumočení a překladatelská činnost (švédština a němčina)
Projekty
- KACHNIC, Filip. Dissimination of Evidence-Based Integration Approaches of Migrant Children Attending Czech Schools. Unpublished. PhD Research project no. 52010441 financed by the Visegrad Fund. 2020.
- KACHNIC, Filip. Age-appropriateness of survey items designed for immigrant students. Unpublished. PhD Research proposal submitted to Ryoichi Sasakawa Young Leaders Fellowship Fund. 2020.
- KACHNIC, Filip. Migrant & Refugee Children in Czech Schools: Assessment of School´s Integration Approach from Child´s Perspective/Pedagogy. Unpublished. PhD Research project no. 51910372 financed by the Visegrad Fund. 2019.
- KACHNIC, Filip. Unpublished. PhD Research proposal submitted to French Research Center in Humanities and Social Sciences – Prague. 2019.
Konference
- KACHNIC, Filip. Positive school climate for new immigrant students in Czech elementary school: From school-specific definition to whole-school strategy. In: Ramos, Maestra Azucena, et al. La Construcción de la Paz en la Escuela. Múltiples miradas desde la investigación, las intervenciones y las políticas públicas. Guadalajara, Mexico: Fundación Vivir en Armonía, 2020. 61-63. ISBN: 978-607-97982-4-6.