Mgr. Filip Kachnič

 

Email: filip.kachnic@pedf.cuni.cz
Kancelář: Myslíkova 7, č. 106
Telefon: +420 221 900 527
Konzultace: dle dohody e-mailem

 

 

Ph.D. studium

Název disertační práce:

  • Adaptace dotazníku Multicultural School Climate Inventory pro podmínky českých základních škol.

Školitel:

  • PhDr. Martin Chvál, Ph.D.
Vzdělání
  • od 2017
    Interní doktorand – obor pedagogika, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova
  • 1999 – 2004 
    Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta Humanitných Vied
    Učitelství nemeckého jazyka a literatúry filozofie
    Název diplomové práce: Heinrich Böll und seine Beziehung zu der ehemaligen DDR
  • 2003
    Program Erasmus, Erfurter Universität, Německo
  • 2003
    Program Commenius: Učitelství německého jazyka, Firhoeskolen, Dánsko
Zaměstnání
  • od 2017
    Odborní konzultační činnost v oblasti integrace žáků-cizinců ve školách
  • 2008 – 2017
    7 let praxe s integrací žáků-cizinců ve 40 školách Švédsku
    2 roky praxe s inkluzí dospělých utečenců v Norsku
  • 2010 – 2017
    Tlumočení a překladatelská činnost (švédština a němčina)

 

Projekty
  • KACHNIC, Filip. Dissimination of Evidence-Based Integration Approaches of Migrant Children Attending Czech Schools. Unpublished. PhD Research project no. 52010441 financed by the Visegrad Fund. 2020.
  • KACHNIC, Filip. Age-appropriateness of survey items designed for immigrant students. Unpublished. PhD Research proposal submitted to Ryoichi Sasakawa Young Leaders Fellowship Fund. 2020.
  • KACHNIC, Filip. Migrant & Refugee Children in Czech Schools: Assessment of School´s Integration Approach from Child´s Perspective/Pedagogy. Unpublished. PhD Research project no. 51910372 financed by the Visegrad Fund. 2019.
  • KACHNIC, Filip. Unpublished. PhD Research proposal submitted to French Research Center in Humanities and Social Sciences – Prague. 2019.

 

Konference
  • KACHNIC, Filip. Positive school climate for new immigrant students in Czech elementary school: From school-specific definition to whole-school strategy. In: Ramos, Maestra Azucena, et al. La Construcción de la Paz en la Escuela. Múltiples miradas desde la investigación, las intervenciones y las políticas públicas. Guadalajara, Mexico: Fundación Vivir en Armonía, 2020. 61-63. ISBN: 978-607-97982-4-6.