PhDr. Vít Šťastný, Ph.D.

Vít Šťastný

Email: vit.stastny@pedf.cuni.cz
Kancelář: Myslíkova 7, č. 204
Telefon: 221 900 527
Konzultace: pondělí 13:30–14:30 nebo dle dohody e-mailem
Vzdělání
  • 2018
    Učitelství VVP – Pedagogika (PhDr.)
  • 2012–2016
    Pedagogika (doktorské studium)
    Název disertační práce: Fenomén soukromého doučování jako stínový vzdělávací systém v České republice
    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání
  • 2007–2010
    Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii (Bc.)
    Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta
  • 2005–2010
    Pedagogika – Sociální práce (Mgr.)
    Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Zaměstnání
  • od 2015
    výzkumný pracovník
    Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání
  • od 2017
    specialista tvorby školních metodik, odborný pracovník oddělení mezinárodních šetření
    Česká školní inspekce
  • 2016–2018
    odborný asistent
    Katedra pedagogiky a psychologie, Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, České Budějovice
  • 2014–2015
    učitel předmětu Informační a komunikační technologie.
    Gymnázium Thomase Manna, Praha
Vyučované kurzy
Publikace

Monografie

Publikace v zahraničních recenzovaných časopisech

Publikace v domácích recenzovaných časopisech

Publikace v recenzovaných sbornících

Kapitoly v knize

  • Šťastný, V. (2022). Výzkum školního vzdělávání v Číně a ve Francii: metodologické výzvy a výhledy do budoucna. In J. Poláchová Vašťatková & F. Tůma (Eds.), Inspirace pro výzkum: nahlédnutí do metodologie pedagogiky (ss. 181–194). Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu.  
  • Šťastný, V., Dvořák, D., & Svobodová, Z. (2017). Die Ganztagsschulentwicklung in der Tschechischen Republik. In S. Maschke, G. Schulz-Gade & L. Stecher (Eds.), Jahrbuch Ganztagsschule 2018: Lehren und Lernen in der Ganztagsschule. Grundlagen – Ziele – Perspektiven (ss. 237–246). Schwalbach: Debus Pädagogik.
  • Šťastný, V. & Laufková, V. (2016). Formativní hodnocení ve Francii. In K. Starý, V. Laufková a kol., Formativní hodnocení ve výuce (ss. 107–111). Praha: Portál.
  • Laufková, V. & Šťastný, V. (2016). Rozdíly a podobnosti mezi frankofonním a anglosasským pojetím formativního hodnocení In K. Starý, V. Laufková a kol., Formativní hodnocení ve výuce (ss. 113–115). Praha: Portál.

Recenze

Odborné zprávy a sdělení

Jiné publikace

Projekty
Odborné stáže
  • 5/10/2019–20/10/2019
    The Belt and Road Shanghai autumn study project on “Policy and practice: Teacher professional development”
    Research Institute for International and Comparative Education, Shanghai Normal University
    účast na odborném workshopu
  • 15/5/2018–25/5/2018
    Research Institute for International and Comparative Education, Shanghai Normal University
    studijní a výzkumný pobyt
  • 1/5/2017–31/5/2017
    Institut für Bildungswissenschaft, Universität Wien
    studijní a výzkumný pobyt
  • 1/11/2015–30/11/2015
    Comparative Education Research Centre, Faculty of Education, The University of Hong Kong
    studijní a výzkumný pobyt
  • 18/11/2013–24/11/2013
    studijní návštěva Francie (zámořský departement Reunion) v rámci programu SVES Evropského centra pro rozvoj odborného vzdělávání CEDEFOP
  • školní rok 2010/2011
    stáž na gymnáziu a střední odborné škole Jeanne d´Arc-Saint Ivy, Pontivy, Francie.
Další odborná činnost