Prosím všechny, aby si na 6. setkání nezapomněli vzít index. Do svých indexů si prosím zapište následující předměty:
Název oboru | Školní pedagogicko-psychologické službyučitel výchovný poradce |
Vzdělávací plán
Vzdělávací program je tvořen předměty:
Předmět | zápočet | zkouška |
1.-2. semestr – 1. část studia ( bloková výuka) | ||
Poradenské služby ve škole. Etika práce I. | Z | |
Psychologie dítěte školního věku I.,II. | Z | |
Poradenská a školní psychologie ( teoretický úvod) | Z | |
Diagnostika v práci VP | – | |
Neúspěšný žák, motivace ve škole I. | Z | |
Poradenská intervence, vedení rozhovoru | Z | |
Psychologie školní třídy | Z | |
Diagnostika třídy, intervence ve třídě | Z | |
Specifické poruchy učení- diagnostika, náprava I.,II. | Z | |
Nadané dětí, identifikace a možnosti intervence I.,II. | Z | |
Sociální dovednosti v práci VP I.- IV. | Z | |
Stáž v PPP, reflexe stáže | Z | |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami I.,II. | Z | |
3-.4. semestr -2. část studia ( bloková výuka) | ||
Právní rámec školních poradenských služeb | – | |
Výchovně problémový žák, poruchy chování | Z | |
Rizikové chování , právní postupy řešení | Z | |
Krizová intervence I.,II. | Z | |
Kariérové poradenství I.II. | Z | |
Spolupráce VP s pedagogickým sborem | – | |
Problémové chování žáků ve škole I.,II. | Z | |
Primární prevence v podmínkách školy | Z | |
Motivace ve škole II, autodiagnostika učitele | Z | |
Sociálně – psychologické problémy rodiny I., II. | Z | |
Integrace žáků z odlišného sociokulturního prostředí I. II | Z | |
Ohrožené děti a mládež | Z | |
Komunikace mezi rodinou a školou | – | |
Distanční část | E-learningové | kurzy |
Individuálně vzdělávací plán | Z | |
Kazuistika žáka | Z | |
Diagnostika školní třídy | Z | |
Vedení poradenského rozhovoru | Z |
Za realizační tým:
Hanka Valentová
metodik projektu