4/1983 -
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
References:
Recenze Review
Page: 511-523
Author: Mátej, J., Hrabal, V., Dostál, A. M., Rymešová, J., Tuček, A., Helus, Z., Beroušek, P., Filipová, M.
Key words:
Annotation: Author: Mátej, J., Hrabal, V., Dostál, A. M., Rymešová, J., Tuček, A., Helus, Z., Beroušek, P., Filipová, M.
Key words:
Richard Sedlář a kol. 100 LET PEDAGOGIKY NA FILOZOFICKÉ FAKULTĚ UNIVERZITY KARLOVY 1882 - 1982. Praha, Univerzita Karlova 1982, 208 s.
M. Vaněk, V. Hošek, F. Man. FORMOVÁNÍ VÝKONOVÉ MOTIVACE. Praha, UK 1982, 218 s.
Jiří Fišer. ŠKOLNÍ ZDRAVOTNICTVÍ
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1982/7-12
Red. Ž. T. Toščenko, L. N. Ponomarjov, P. N. Rešetov, V. M. Utenkov. TEORIE A PRAXE KOMUNISTICKÉ VÝCHOVY. Praha, Svoboda 1982, 398 s.
V. E. Čudnovskij. NRAVSTVENNAJA USTOJČIVOSŤ LIČNOSTI. Moskva, Pedagogika 1981, 207 s.
Peter Woods. THE DIVIDED SCHOOL. London, Boston and Henely, Routledge Kegan Paul, 1979, 310 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
References: