Rubriky: 2/2009 (MONO)- Studie
Strana: 182-197
Autor: Píšová, M.
Klíčová slova: oborová didaktika, komunikační pojetí oborové didaktiky, vyučování - učení - učivo, učitel jako tvůrce a mediátor obsahu vzdělávání, znalost oboru a didaktická znalost obsahu.
Anotace: Cílem příspěvku je pokusit se přispět k hlubšímu poznání jedné z klíčových oblastí oborové didaktiky, k hlubšímu porozumění problémům obsahu vzdělávání v jednom z oborů, resp. předmětů školního vzdělávání, v anglickém jazyce (domain-specific), a to prostřednictvím případové studie, portrétu učitele - experta; na základě výsledků výzkumu pak s odvoláním na výstupy jiných šetření formulovat závěry a nové otázky na rovině oborově didaktické (domain-general).
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura: