Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
3/2018 (INT) -
Recenze Review

(CZ) Chaudron, S., Di Gioia, R., Gemo, M. (2018). Young Children (0-8) and Digital Technology. A qualitative study across Europe
(EN) Chaudron, S., Di Gioia, R., Gemo, M. (2018). Young Children (0-8) and Digital Technology. A qualitative study across Europe

Strana / Page: 329-335
Autor / Author: Kirkham, G.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Annotation:

Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:

Bilton, N. (2014). Steve Jobs was a low-tech parent. The New York Times, Sept. 11, E2. Retrieved from www.nytimes.com

Brown, S. L. (2017). iPad generation's fingers not ready to write, teachers say. ABC Radio Melbourne. Posted 14 Nov, 1:14 am. Retrieved from www.abc.net.au

Cairney, P. (2016). The politics of evidence-based policymaking. Retrieved from www.theguardian.com

Chaudron, S., Di Gioia, R., & Gemo., M. (2018). Young children (0-8) and digital technology: a qualitative study across Europe. EUR 29070.

Crompton, H., Gregory, K., & Burke, D. (2018). Humanoid robots supporting children's learning in an early childhood setting. British Journal of Educational Technology, 49(5), 911-927.
https://doi.org/10.1111/bjet.12654

Gillen, J., & Kucirkova, N. (2018). Percolating spaces: Creative ways of using digital technologies to connect young children's school and home lives. British Journal of Educational Technology, 49(5), 834-846.
https://doi.org/10.1111/bjet.12666

Harrison, E., & McTavish, M. (2018). 'i'Babies: Infants' and toddlers' emergent language and literacy in a digital culture of iDevices. Journal of Early Childhood Literacy, 18, 163-188.
https://doi.org/10.1177/1468798416653175

Hatzigiannni, M., Gregoriadis, A., Karagiorgou, I., & Chatzigeorgiadou, S. (2018). Using tablets in free play: The implementation of the digital play framework in Greece. British Journal of Educational Technology, 49(5), 928-942.
https://doi.org/10.1111/bjet.12620

Huber, B., Highfield, K., & Kaufman, J. (2018). Detailing the digital experience: Parent reports of children's media use in the home learning environment. British Journal of Educational Technology, 49(5), 821-833.
https://doi.org/10.1111/bjet.12667

Liukas, L. (2017). Hello Ruby Journey inside a computer New York: Feiwel & Friends. Retrieved from https://www.youtube.com

Masic, I., Miokovic, M., & Muhamedagic, B. (2008). Evidence based medicine – new approaches and challenges. Acta Informatica Medica, 16(4), 219–225.
https://doi.org/10.5455/aim.2008.16.219-225
PMid:24109156 PMCid:PMC3789163

McClure, E. R., Chentsova-Dutton, Y. E., Holochwost, S. J., Parrott, W. G., & Barr, R. (2018). Look at that! Video chat and joint visual attention development among babies and toddlers. Child Development, 89, 27-36.
https://doi.org/10.1111/cdev.12833
PMid:28510266

NEC. (2005). Childcare Robot PaPeRo. Retrieved from http://en.wikipedia.org

O'Connor, J. (2017). Under 3s and technology. In L. Arnott (Ed.), Digital technologies and learning in the early years (pp. 87–98). London: SAGE.
https://doi.org/10.4135/9781526414502.n8

Poot, C. C., van der Kleij, R. M., Brakema, E. A., Vermond, D., Williams, S., Cragg, L., van den Broek, J. M., & Chavannes, N. H. (2018). From research to evidence-informed decision making: a systematic approach. Journal of Public Health, 40(suppl. 1), i3–i12.
https://doi.org/10.1093/pubmed/fdx153
PMid:29538728 PMCid:PMC5896638

Tanaka, F., & Matsuzoe, S. (2012). Children teach a care-receiving robot to promote their learning: Field experiments in a classroom for vocabulary learning. Journal of Human-Robot Interaction, 1(1), 78-95.
https://doi.org/10.5898/JHRI.1.1.Tanaka

Teplá, V. (2018). Cesta z (hlavního) města. Programování pro malé děti, a ani nemusíte zapnout počítač. Retrieved from https://cesta-z-hlavniho-mesta.blogspot.com

Yelland, N. J. (2018). A pedagogy of multiliteracies: Young children and multimodal learning with tablets. British Journal of Educational Technology, 49(5), 847-858.
https://doi.org/10.1111/bjet.12635



Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}