4/2018 -
(CZ) Slavík, J., Knecht, P., Najvar, P., & Janík, T. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Recenze Review
(CZ) Slavík, J., Knecht, P., Najvar, P., & Janík, T. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
(EN) Slavík, J., Knecht, P., Najvar, P., & Janík, T. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory [Transdisciplinary Didactics: Teacher communication of knowledge and improvement of the quality of teaching across disciplines]
Strana / Page: 413-418
Autor / Author: Štech, S.
Klíčová slova / Key words:
Anotace: Autor / Author: Štech, S.
Klíčová slova / Key words:
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Brockmeyerová-Fenclová, J., Čapek, V., & Kotásek, J. (2000). Oborové didaktiky jako samostatné vědecké disciplíny. Pedagogika, 45(1), 23–37.
Kvasz, L. (2015). Inštrumentálny realizmus. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni.
Searle, J. R. (2004). Mind: A brief introduction. Oxford: Oxford University Press.
Slavík, J., Chrz, V., Štech, S. et al. (2013). Tvorba jako způsob poznávání. Praha: Karolinum.