Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/2003 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 223-244
Autor / Author: Pol, M., Kasiková, H., Valenta, J., Průcha, J., Cách, J., Valenta, J., Helus, Z., Málková, G., Urbánek, P., Hřibková, L.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

GLEESON, D.; HUSBANDS, Ch. (Eds.). The performing school: Managing, teaching and learning in a performance culture. London; New York : Routledge/Falmer, 2001. 236 s. IBSN 0-415-24780-2.

Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Studia pacdagogica U 7, roč. 50. Brno : Masarykova univerzita, 2002.

RABUŠICOVÁ, M. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. Brno : Masarykova univerzita; Nakl. Georgetown, 2002. 199 s. ISBN 80-210- 2858-0; ISBN 80-86251-14-4.

RÝDL, K.; NEJEDLÁ, D. (ed.). Václav Příhoda a Stanislav Velinský a empirické myšlení v pedagogice : Sborník prací z vědecké konference> konané dne 21. 10. 1999 na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. Praha : PcdF UK, 2001. 276 s. ISBN 80-7290-062-5.

SLAVÍK, J. Umění zážitku, zážitek umění: Teorie a praxe artefiletiky. 1. díl. Praha : PedF UK, 2001. 281 s. ISBN 80-7290-066-8.

STUCHLÍKOVÁ, I. Základy psychologie emocí. Praha : Portál, 2002. 227 s. ISBN80-7178-553-9.

POKORNÁ,V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha : Portál, 2001. 313 s. ISBN 80-7178-570-9.

PRŮCHA, J. Učitel: Současné poznatky o profesi. Praha : Portál, 2002. 154 s. ISBN 80-7178-621-7.

LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa: jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava : Iris, 2001. 394 s. ISBN 80-88778-23-8.



Annotation:

GLEESON, D.; HUSBANDS, Ch. (Eds.). The performing school: Managing, teaching and learning in a performance culture. London; New York : Routledge/Falmer, 2001. 236 s. IBSN 0-415-24780-2.

Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Studia pacdagogica U 7, roč. 50. Brno : Masarykova univerzita, 2002.

RABUŠICOVÁ, M. Gramotnost: staré téma v novém pohledu. Brno : Masarykova univerzita; Nakl. Georgetown, 2002. 199 s. ISBN 80-210- 2858-0; ISBN 80-86251-14-4.

RÝDL, K.; NEJEDLÁ, D. (ed.). Václav Příhoda a Stanislav Velinský a empirické myšlení v pedagogice : Sborník prací z vědecké konference> konané dne 21. 10. 1999 na Univerzitě Karlově v Praze - Pedagogické fakultě. Praha : PcdF UK, 2001. 276 s. ISBN 80-7290-062-5.

SLAVÍK, J. Umění zážitku, zážitek umění: Teorie a praxe artefiletiky. 1. díl. Praha : PedF UK, 2001. 281 s. ISBN 80-7290-066-8.

STUCHLÍKOVÁ, I. Základy psychologie emocí. Praha : Portál, 2002. 227 s. ISBN80-7178-553-9.

POKORNÁ,V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha : Portál, 2001. 313 s. ISBN 80-7178-570-9.

PRŮCHA, J. Učitel: Současné poznatky o profesi. Praha : Portál, 2002. 154 s. ISBN 80-7178-621-7.

LAZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa: jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava : Iris, 2001. 394 s. ISBN 80-88778-23-8.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}