(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Nekvapilová, I., Man, F., Mareš, J., Helus, Z., Průcha, J., Slavík, J., Tvrzová, I.
Klíčová slova / Key words:
Annotation:
IDENTITA JAKO FILOZOFICKÝ PROBLÉM PALEČEK, M. К jádru věci neboli O identitě. Prométheus, 1999, č. 14. PALEČEK, M. Kultura, identita a evropanství (česká perspektiva). In Evropanstvía národní identita. Sbornik prací Pedagogické fakulty MU, č. 151, řada Evropských studií č. 1. Brno : MU, 2000. ISBN 80-210-2393-7. PALEČEK, M. Muž a žena : otázky „přirozenosti“. (Tázání po identitě). Prométheus, 2000, č. 17.
KRAPP, A.; WEIDENMANN, В. (Hrsg.). Pädagogische Psychologie : Ein Lehrbuch. 4. vollständig überarbeitete Auflage. Weinheim : Beiz, 2001. 837 s. ISBN 3-621-27473-1.
PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků к učení: Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2002. 248 s. ISBN 80-7290-092-7.
ŠVEC, Š. Základné pojmy v pedagogike a andragogike. 2. rozšířené a dopl. vydanie. Bratislava : IRIS, 2002. 318 s.
KALHOUS, Z.; OBST, O., a kol. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. 448 s. ISBN 80-7178-253-X.
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení a vyučování : Teoretické a praktické problémy. Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2001. 179 s. ISBN 80-246-0192-3.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: