(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Mareš, J., Čižinský, D., Matušková, A., Průcha, J., Lepilová, K., Nejedlá, D., Jůva, V., Bavorová, J., Spousta, V., Kasíková, H., Václavíková, E., Pelikán, J., Mazáčová, N.
Klíčová slova / Key words:
Černochová M. - Komrska, T. - Novák, J . : VYUŽITÍ POČÍTAČE PŘI VYUČOVÁNÍ. Náměty pro práci dětí s počítačem. Praha, Portál 1998.164 s. ISBN 80-7178-272-6.
Podroužek, L : PŘEDMĚTY O PŘÍRODĚ A SPOLEČNOSTI V PRIMÁRNÍ ŠKOLE. Plzeň, Západočeská univerzita 1999.
Blížkovský, В. - Kučerová, S. - Kurelová, M. a kol.: STŘEDOEVROPSKÝ UČITEL NA PRAHU UČÍCÍ SE SPOLEČNOSTI 21. STOLETÍ. Brno, Konvoj 2000. 251 s.
Lokšovái, J. - Lokša, J.: POZORNOST; MOTIVACE,, RELAXACE A TVOŘIVOST DĚTÍ VE ŠKOLE. Teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení. Praha, P o rtá l 1999. 119 s.
Váňová, R.: KAREL ŽITNÝ A JEHO ÚSILÍ O NOVOU ŠKOLU. Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta 1999. 90 s.
Čmejrková, S. - Danes, F. - Světlá, I.: JAK NAPSAT ODBORNÝ TEXT. Praha, Leda 1999. 255 s.
Olechowski, R. - Garnitschnig, K. (Hrsg.) HUMANE SCHULE. Frankfurt am Main, Peter Lang 1999. 303 s.
Michel, G. F. - Mooreová, C. L.: PSYCHOBIOLOGIE. Biologické základy chování. (Z orig.: Developmental psychobiology.) Praha, Portál 1999. 480 s.
Malach, A. (Ed.): VZDĚLÁVÁNÍ- BRÁNA К EVROPSKÉ INTEGRACI. Sborník z mezinárodní konference. Brno, Masarykova univerzita 2000. 502 s. ISBN 80-210-2419-4.
Průcha, J.: PŘEHLED PEDAGOGIKY. Úvod do studia oboru. Praha, Portál 2000.
Spousta, V. - Maňák, J. - Šťáva, J. - Dohnálková, Z.: VÁDEMÉKUM AUTORA ODBORNÉ A VĚDECKÉ PRÁCE (se zaměřením na práce pedagogické). Brno, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity 2000. 158 s.
Bolam, R. - Dunning, G. - Karstanje, P. (Eds.): NEW HEADS IN THE NEW EUROPE. Münster, Waxmann Verlag 2000. 191 s.
Svoboda, В.: PEDAGOGIKA SPORTU. Praha, Karolinum 2000. 268 s. + příl.
Kirbyová, A.: NEŠIKOVNÉ DÍTĚ. DYSPRAXIE A DALŠÍ PORUCHY MOTORIKY. Praha, Portál 2000. 206 s.
Annotation:
Černochová M. - Komrska, T. - Novák, J . : VYUŽITÍ POČÍTAČE PŘI VYUČOVÁNÍ. Náměty pro práci dětí s počítačem. Praha, Portál 1998.164 s. ISBN 80-7178-272-6.
Podroužek, L : PŘEDMĚTY O PŘÍRODĚ A SPOLEČNOSTI V PRIMÁRNÍ ŠKOLE. Plzeň, Západočeská univerzita 1999.
Blížkovský, В. - Kučerová, S. - Kurelová, M. a kol.: STŘEDOEVROPSKÝ UČITEL NA PRAHU UČÍCÍ SE SPOLEČNOSTI 21. STOLETÍ. Brno, Konvoj 2000. 251 s.
Lokšovái, J. - Lokša, J.: POZORNOST; MOTIVACE,, RELAXACE A TVOŘIVOST DĚTÍ VE ŠKOLE. Teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení. Praha, P o rtá l 1999. 119 s.
Váňová, R.: KAREL ŽITNÝ A JEHO ÚSILÍ O NOVOU ŠKOLU. Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta 1999. 90 s.
Čmejrková, S. - Danes, F. - Světlá, I.: JAK NAPSAT ODBORNÝ TEXT. Praha, Leda 1999. 255 s.
Olechowski, R. - Garnitschnig, K. (Hrsg.) HUMANE SCHULE. Frankfurt am Main, Peter Lang 1999. 303 s.
Michel, G. F. - Mooreová, C. L.: PSYCHOBIOLOGIE. Biologické základy chování. (Z orig.: Developmental psychobiology.) Praha, Portál 1999. 480 s.
Malach, A. (Ed.): VZDĚLÁVÁNÍ- BRÁNA К EVROPSKÉ INTEGRACI. Sborník z mezinárodní konference. Brno, Masarykova univerzita 2000. 502 s. ISBN 80-210-2419-4.
Průcha, J.: PŘEHLED PEDAGOGIKY. Úvod do studia oboru. Praha, Portál 2000.
Spousta, V. - Maňák, J. - Šťáva, J. - Dohnálková, Z.: VÁDEMÉKUM AUTORA ODBORNÉ A VĚDECKÉ PRÁCE (se zaměřením na práce pedagogické). Brno, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity 2000. 158 s.
Bolam, R. - Dunning, G. - Karstanje, P. (Eds.): NEW HEADS IN THE NEW EUROPE. Münster, Waxmann Verlag 2000. 191 s.
Svoboda, В.: PEDAGOGIKA SPORTU. Praha, Karolinum 2000. 268 s. + příl.
Kirbyová, A.: NEŠIKOVNÉ DÍTĚ. DYSPRAXIE A DALŠÍ PORUCHY MOTORIKY. Praha, Portál 2000. 206 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: