(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Rýdl, K., Hadj Moussová, Z., Vacek, J., Wildová, R., Šmahel, I., Syřiště, I., Vážamký, M.
Klíčová slova / Key words:
KLEIN-LANDECK, M.: FREIE ARBEIT BEI MARIA MONTESSORI UND PETER PETERSEN. Münster, LIT Verlag 1998. 306 s. Reihe „Impulse der Reformpädagogik“, sv. 1.
Bastian, J. (Hrsg.): PÄDAGOGISCHE SCHULENTWICKLUNG, SCHULPROGRAMM UND EVALUATION. Hamburg, Bergmann + Helbig Verlag 1998. 257 s.
Hayesová, N.: ZÁKLADY SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE. Praha, Portál 1998. 165 s.
SINGLY; F. de: SOCIOLOGIE SOUČASNÉ RODINY. LA SOCIOLOGIE DE LA FAMILLE CONTEMPORAINE. Přeložili Stanislav Štech a Ludmila Šašková. Praha, Portál 1999. 127 s.
Vališová, A.: ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE ANEB ZÁSADY PŘÍMÉHO JEDNÁNÍ MEZI DĚTMI, RODIČI A UČITELI. 3. vyd. Jinočany, H&H, nakladatelství a vydavatelství 1998. 181 s.
Kol.: KOMUNIKÁCIA PÍSANOU REČOU. Bratislava, IRIS 1998.
Spousta, V.: INTEGRACE ZÁKLADNÍCH DRUHŮ UMĚNÍ VE VÝCHOVĚ. Spisy Masarykovy univerzity v Brně. Brno, Masarykova univerzita 1997. 291 s.
Spousta, V.: INTEGRACE ZÁKLADNÍCH DRUHŮ UMĚNÍ VE VÝCHOVĚ. Spisy Masarykovy univerzity v Brně. Brno, Masarykova univerzita 1997. 291 s.
Švec, V.: PEDAGOGICKÁ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH UČITELŮ: PROBLÉMY A INSPIRACE. Brno, Paido 1999. 163 s.
Pávkova, J. - Hajek, B. - Hofbauer, B. - Hrdličková‘, V. - Pavlíková, A.: PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU: TEORIE, PRAXE A PERSPEKTIVY MIMOŠKOLNÍ VÝCHOVY A ZAŘÍZENÍ VOLNÉHO ČASU. Praha, Portál 1999. 232 s.
Annotation:
KLEIN-LANDECK, M.: FREIE ARBEIT BEI MARIA MONTESSORI UND PETER PETERSEN. Münster, LIT Verlag 1998. 306 s. Reihe „Impulse der Reformpädagogik“, sv. 1.
Bastian, J. (Hrsg.): PÄDAGOGISCHE SCHULENTWICKLUNG, SCHULPROGRAMM UND EVALUATION. Hamburg, Bergmann + Helbig Verlag 1998. 257 s.
Hayesová, N.: ZÁKLADY SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE. Praha, Portál 1998. 165 s.
SINGLY; F. de: SOCIOLOGIE SOUČASNÉ RODINY. LA SOCIOLOGIE DE LA FAMILLE CONTEMPORAINE. Přeložili Stanislav Štech a Ludmila Šašková. Praha, Portál 1999. 127 s.
Vališová, A.: ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE ANEB ZÁSADY PŘÍMÉHO JEDNÁNÍ MEZI DĚTMI, RODIČI A UČITELI. 3. vyd. Jinočany, H&H, nakladatelství a vydavatelství 1998. 181 s.
Kol.: KOMUNIKÁCIA PÍSANOU REČOU. Bratislava, IRIS 1998.
Spousta, V.: INTEGRACE ZÁKLADNÍCH DRUHŮ UMĚNÍ VE VÝCHOVĚ. Spisy Masarykovy univerzity v Brně. Brno, Masarykova univerzita 1997. 291 s.
Spousta, V.: INTEGRACE ZÁKLADNÍCH DRUHŮ UMĚNÍ VE VÝCHOVĚ. Spisy Masarykovy univerzity v Brně. Brno, Masarykova univerzita 1997. 291 s.
Švec, V.: PEDAGOGICKÁ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH UČITELŮ: PROBLÉMY A INSPIRACE. Brno, Paido 1999. 163 s.
Pávkova, J. - Hajek, B. - Hofbauer, B. - Hrdličková‘, V. - Pavlíková, A.: PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU: TEORIE, PRAXE A PERSPEKTIVY MIMOŠKOLNÍ VÝCHOVY A ZAŘÍZENÍ VOLNÉHO ČASU. Praha, Portál 1999. 232 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: