4/1997 (MONO) -
(CZ) Komunikace o výukových obtížích žáků v systému pedagogicko-psychologického poradenství
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Diskuse Discussion
(CZ) Komunikace o výukových obtížích žáků v systému pedagogicko-psychologického poradenství
(EN) Communication on learning difficulties of elementary school pupils in the system of educational-psychological counselling
Strana / Page: 378-383
Autor / Author: Krejčí, J.
Klíčová slova / Key words: pedagogicko-psychologické poradenství, komunikace aktérů, primární a sekundární diagnóza, interpretace obtíží, komunikační skupina, individuální výukový plán, kontinuita péče
Anotace: Autor / Author: Krejčí, J.
Klíčová slova / Key words: pedagogicko-psychologické poradenství, komunikace aktérů, primární a sekundární diagnóza, interpretace obtíží, komunikační skupina, individuální výukový plán, kontinuita péče
Empirická studie zabývající se praktickou podobou komunikace výukových obtíží žáků základních Škol v rámci proměňujícího se systému pedagogicko-psychologického poradenství. Na základě analýzy této komunikace jsou charakterizována je jí slabá místa a navržen praktický prostředek k jejich zmírnění.
Annotation:
Experiental study discussing practical form of communication between actors of educational-psychological counselling dealing with learning difficulties in elementary school pupils in the changing frame of reference of the educational-psychological counselling system. Corresponding to the analysis of the communication its weak points are characterized and a practical means to their mitigation is offered.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: