Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/1996 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 189-201
Autor / Author: Jůva, V., Taxová, J., Vyskočilová, J., Slavík, J., Rýdl, K., Vízdal, F., Skalková, J., Pelikán, J., Pol, M.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Skalková, J.: ZA NOVOU KVALITU VYUČOVÁNÍ. Brno, Paido 1995. 89 s.
Arltová, M.: PUBERTA JE, KDYŽ ZAČÍNAJÍ S RODIČI POTÍŽE. (Deník jedné matky.) Praha, Portál 1994.
Valenta, M. a kol.: DRAMIKA PRO SPECIÁLNÍ PEDAGOGY. Olomouc, PedF UP 1992.
Bean, R.: JAK ROZVÍJET TVOŘIVOST DÍTĚTE. Praha, Portál 1995. 86 s. (Vydáno v edici Rádci pro rodiče a vychovatele.) Překlad z anglického originálu How to Develop Your Children's Creativity. Los Angeles, California, Price Stern Sloan 1992.
Popp, S.: DER DALTONPLAN IN THEORIE UND PRAXIS. Ein aktuelles reformpädagogisches Modell zur Förderung selbständigen Lernens in der Sekundarstufe. Bad Heilbrunn, Verlag Julius Klinkhardt 1995. 320 s.
Spousta, V.: KRÁSA, UMĚNÍ A VÝCHOVA. Brno, Masarykova univerzita 1995.
Beňová, T. - Herich, J.: MATERSKÉ ŠKOLY - ŠOK, ČI KRÍZA. Bratislava, ÚIPŠMT 1995. 162 s.
Průcha, J.: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM - UVEDENÍ DO TEORIE A PRAXE. Praha, Karolinum 1996. 132 s.
Rýdl, K.: CESTA K AUTONOMNÍ ŠKOLE. Praha, Agentura STROM 1996. Edice NEMES, sv. 5, 79 s.



Annotation:

Skalková, J.: ZA NOVOU KVALITU VYUČOVÁNÍ. Brno, Paido 1995. 89 s.
Arltová, M.: PUBERTA JE, KDYŽ ZAČÍNAJÍ S RODIČI POTÍŽE. (Deník jedné matky.) Praha, Portál 1994.
Valenta, M. a kol.: DRAMIKA PRO SPECIÁLNÍ PEDAGOGY. Olomouc, PedF UP 1992.
Bean, R.: JAK ROZVÍJET TVOŘIVOST DÍTĚTE. Praha, Portál 1995. 86 s. (Vydáno v edici Rádci pro rodiče a vychovatele.) Překlad z anglického originálu How to Develop Your Children's Creativity. Los Angeles, California, Price Stern Sloan 1992.
Popp, S.: DER DALTONPLAN IN THEORIE UND PRAXIS. Ein aktuelles reformpädagogisches Modell zur Förderung selbständigen Lernens in der Sekundarstufe. Bad Heilbrunn, Verlag Julius Klinkhardt 1995. 320 s.
Spousta, V.: KRÁSA, UMĚNÍ A VÝCHOVA. Brno, Masarykova univerzita 1995.
Beňová, T. - Herich, J.: MATERSKÉ ŠKOLY - ŠOK, ČI KRÍZA. Bratislava, ÚIPŠMT 1995. 162 s.
Průcha, J.: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM - UVEDENÍ DO TEORIE A PRAXE. Praha, Karolinum 1996. 132 s.
Rýdl, K.: CESTA K AUTONOMNÍ ŠKOLE. Praha, Agentura STROM 1996. Edice NEMES, sv. 5, 79 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}