Rubriky: 3/1995- Studie
Strana: 232-349
Autor: Fencl, I.
Klíčová slova: plánování strategií a koncepcí, školní dohled, sémantická, strukturně typologická a fenomenologická interpretace, nezávislost, úřad, legislativní rámec a koncepce, legislativní a manažerský přístup ČŠI, komplexní jakost, princip nebyrokratické byrokracie, management review, trajektorie plánování cílů jakosti
Anotace: Studie je příspěvkem к plánování strategii a koncepcí ve školním managementu. Diskuse zkoumá základní pojmy v nových podmínkách po r. 1989 a obhajuje hypotézy o potřebě dvou přístupů v aktivitách dnešní České školní inspekce. Navrhuje definice a modely pro zajišťováni komplexní jakosti z pohledu "školního dohledu" i na základě mezioborových zkušenosti a diskusí autora studie.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura: