(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Maňák, J., Šimoník, O., Štěpánková, D., Štech, S.
Klíčová slova / Key words:
Vážanský, M. - Smékal, V.: ZÁKLADY PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU. Brno, Paido 1995. 176 s. 12 s. příloh.
Spousta, V. et al.: TEORETICKÉ ZÁKLADY VÝCHOVY VE VOLNÉM ČASE. (Úvod do studia pedagogiky volného času.) Brno, Masarykova univerzita 1994, 183 s.
Jůva ml., V.: VÝVOJ NĚMECKÉ MUZEOPEDAGOGIKY. Brno, Paido 1994. 159 s.
Haefele, B. - Wolf-Filsinger, M.: KAŽDÝ POČÁTEK V MATEŘSKÉ ŠKOLE JE TĚŽKÝ. Praha, Portál 1993. 64 s.
Mareš, J. - Křivohlavý, J.: KOMUNIKACE VE ŠKOLE. Brno, Masarykova univerzita 1995. 210 s.
Annotation:
Vážanský, M. - Smékal, V.: ZÁKLADY PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU. Brno, Paido 1995. 176 s. 12 s. příloh.
Spousta, V. et al.: TEORETICKÉ ZÁKLADY VÝCHOVY VE VOLNÉM ČASE. (Úvod do studia pedagogiky volného času.) Brno, Masarykova univerzita 1994, 183 s.
Jůva ml., V.: VÝVOJ NĚMECKÉ MUZEOPEDAGOGIKY. Brno, Paido 1994. 159 s.
Haefele, B. - Wolf-Filsinger, M.: KAŽDÝ POČÁTEK V MATEŘSKÉ ŠKOLE JE TĚŽKÝ. Praha, Portál 1993. 64 s.
Mareš, J. - Křivohlavý, J.: KOMUNIKACE VE ŠKOLE. Brno, Masarykova univerzita 1995. 210 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: