1/1994 -
(CZ) Chování učitele a jeho odraz ve výkonech žáka
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Studie Studies
(CZ) Chování učitele a jeho odraz ve výkonech žáka
(EN) Chování učitele a jeho odraz ve výkonech žáka
Strana / Page: 12-22
Autor / Author: Man, F., Prokešová, L.
Klíčová slova / Key words: očekávání, atribuce, motivace výkonového jednání žáka
Anotace: Autor / Author: Man, F., Prokešová, L.
Klíčová slova / Key words: očekávání, atribuce, motivace výkonového jednání žáka
Stať se zabývá problémem, Jak učitelovo očekávání, které si vytváří vůči jednotlivým žákům, může ovlivnit Jeho chování a ve svých důsledcích výkony žáků. Autoři předkládají Heckhausenův rozšířený kognitivně motivační model, který umožňuje hlubší vhled Jak do jednání učitele, tak do jednání žáka. Aplikace tohoto modelu ovšem nastoluje další otázky, např. používání individuální, vztahové o sociální normy při hodnoceni žákovských výkonů, motivování žáků a humanizace naší školy.
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: