3/1994 -
(CZ) Reflexe v pregraduální přípravě učitele
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Výzkumné sdělení Research Report
(CZ) Reflexe v pregraduální přípravě učitele
(EN) Reflection in the pre-service teacher training
Strana / Page: 241-245
Autor / Author: Nezvalová, D.
Klíčová slova / Key words: pregraduální příprava učitele, profesionální činnost učitele, reflexe, reflexivně cyklický model učitelova myšlení
Anotace: Autor / Author: Nezvalová, D.
Klíčová slova / Key words: pregraduální příprava učitele, profesionální činnost učitele, reflexe, reflexivně cyklický model učitelova myšlení
V příspěvku je řešen problém reflexe v přípravě budoucního učitele a v průběhu jeho vlastní profesionální činnosti. Reflexe je rovněž důležitým prvkem rozvíjejícím učitelovo teoretické poznání, zkušenosti a racionální jedinání. Je rovněž významným prvkem reflexivního, cyklického modelu učitelova myšlení.
Annotation:
The problem of the reflection in the pre-service training of the prospective teacher and during the professional career is solved in this contribution. Reflection is an important element developing the teacher’s theoretical understanding and knowledge, experience and rational activity. This is also an important element of the model of teacher’s thinking. It is from this point of view that reflection is described here.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: