Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
4/1993 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 475-485
Autor / Author: Jůva, V., Vališová, A., Rýdl, K., Man, F., Stuchlíková, I., Balegová, O., Šimoník, O.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Gertrude Brinek: ERZIEGUNG DES STAUNENS. ZUR PÄDAGOGISCHEN BEDEUTUNG EINES EMOTIVEN PHÄNOMENS. WUV - Universitätsverlag, Wien 1991.
Capponi, V. - Novák, T. JAK SE PROSADIT - ASERTIVNĚ DO ŽIVOTA. Praha, Svoboda 1992
Gottfried Biewer: MONTESSORI-PÄDAGOGIK MIT GEISTIG BEHINDERTEN SCHÜLERN. BEITRÄGE ZUR HEILPÄDAGOGIK. Bad Heilbrunn/Obb. the Verlag Julius Klinkhardt 1992.
Richard A. Schmidt: MOTOR LEARNING AND PERFORMANCE (MOTORICKÉ UČENÍ A VÝKON). Champaign, III. Winsdor, ON. Leeds: Human Kinetic Publishers (Europe) Ltd.
H. - W. Krohne (Ed.) ATTENTION AND AVOIDANCE (POZORNOST A VYHÝBÁNÍ SE). Göttingen. Bern. Seattle. Toronto: Hogrefe and Huber Publishers.
EDUKACJA ALTERNATYWNA - DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Ed. B. Sliwerski. Krakow 1992.
Vladimít Spousta: ZÁKLADNÍ VÝCHOVNÉ ČINNOSTI TŘÍDNÍHO UČITELE. Masarykova univerzita, Brno 1993.



Annotation:

Gertrude Brinek: ERZIEGUNG DES STAUNENS. ZUR PÄDAGOGISCHEN BEDEUTUNG EINES EMOTIVEN PHÄNOMENS. WUV - Universitätsverlag, Wien 1991.
Capponi, V. - Novák, T. JAK SE PROSADIT - ASERTIVNĚ DO ŽIVOTA. Praha, Svoboda 1992
Gottfried Biewer: MONTESSORI-PÄDAGOGIK MIT GEISTIG BEHINDERTEN SCHÜLERN. BEITRÄGE ZUR HEILPÄDAGOGIK. Bad Heilbrunn/Obb. the Verlag Julius Klinkhardt 1992.
Richard A. Schmidt: MOTOR LEARNING AND PERFORMANCE (MOTORICKÉ UČENÍ A VÝKON). Champaign, III. Winsdor, ON. Leeds: Human Kinetic Publishers (Europe) Ltd.
H. - W. Krohne (Ed.) ATTENTION AND AVOIDANCE (POZORNOST A VYHÝBÁNÍ SE). Göttingen. Bern. Seattle. Toronto: Hogrefe and Huber Publishers.
EDUKACJA ALTERNATYWNA - DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Ed. B. Sliwerski. Krakow 1992.
Vladimít Spousta: ZÁKLADNÍ VÝCHOVNÉ ČINNOSTI TŘÍDNÍHO UČITELE. Masarykova univerzita, Brno 1993.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}