(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Bacík, F., Cach, J., Lesáková, M., Pařízek, V., Walterová, E., Koplíková, I., Wagnerová, J., Michalička, V.
Klíčová slova / Key words:
Marta Klímová. AKTUÁLNÍ OTÁZKY PROFESIONÁLNÍHO VÝVOJE A PROFESIONÁLNÍ ORIENTAEC ŽÁKŮ GYMNÁZIÍ. Praha, Univerzita Karlova 1987, 138 s. + 84 tab.
OTAKAR HOSTINSKÝ A JEHO ODKAZ PEDAGOGICE. Úvodní studii napsala a výbor uspořádala Hana Schneiderová. Praha 1986, 171 s.
Ján Gallo, Kamil Škoda. DEJINY PEDAGOGIKY DOSPELÝCH. Bratislava, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1986, 272 s.
S. N. Jeremin, J. B. Semenov. NAUKA I OBRAZOVANIJE V STRUKTURE NAUČNO TECHNIČESKOJ REVOLUCII. Novosibirsk, Nauka 1986.
V. I. Zavgjazinskij. PEDAGOGIČESKOJE PREDVIDENIJE. Moskva, Znanije 1987, 80 s.
A. A. Bodalev, R. L. Kričvskij (red.). OBŠČENIJE I FORMIROVANIJE LIČNOSTI ŠKOĽNIKA. OPYT EKSPERIMENTAĽNOGO PSICHOLOGIČESKOGO ISSLEDOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1987, 152 s.
Ivan Staněv Marev. METODOLOGIČESKIJE OSNOVY DIDAKTIKI. Moskva 1987, 224 s.
PÄDAGOGISCHES WÖRTERBUCH. Berlin, Volk und Wissen 1987, 432 s.
Annotation:
Marta Klímová. AKTUÁLNÍ OTÁZKY PROFESIONÁLNÍHO VÝVOJE A PROFESIONÁLNÍ ORIENTAEC ŽÁKŮ GYMNÁZIÍ. Praha, Univerzita Karlova 1987, 138 s. + 84 tab.
OTAKAR HOSTINSKÝ A JEHO ODKAZ PEDAGOGICE. Úvodní studii napsala a výbor uspořádala Hana Schneiderová. Praha 1986, 171 s.
Ján Gallo, Kamil Škoda. DEJINY PEDAGOGIKY DOSPELÝCH. Bratislava, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1986, 272 s.
S. N. Jeremin, J. B. Semenov. NAUKA I OBRAZOVANIJE V STRUKTURE NAUČNO TECHNIČESKOJ REVOLUCII. Novosibirsk, Nauka 1986.
V. I. Zavgjazinskij. PEDAGOGIČESKOJE PREDVIDENIJE. Moskva, Znanije 1987, 80 s.
A. A. Bodalev, R. L. Kričvskij (red.). OBŠČENIJE I FORMIROVANIJE LIČNOSTI ŠKOĽNIKA. OPYT EKSPERIMENTAĽNOGO PSICHOLOGIČESKOGO ISSLEDOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1987, 152 s.
Ivan Staněv Marev. METODOLOGIČESKIJE OSNOVY DIDAKTIKI. Moskva 1987, 224 s.
PÄDAGOGISCHES WÖRTERBUCH. Berlin, Volk und Wissen 1987, 432 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: