Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
3/1985 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 348-366
Autor / Author: Cach, J., Žbirková, V., Hýbl, F., Krykorková, H., Michalička, M., Mišurcová, V., Váňová, M., Pech, V., Mukařovská, H.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Dagmar Čapková. MYŠLENKA LIDSKÉ AKTIVITY V KOMENSKÉHO POJETÍ DĚJIN. Praha, Academia 1983, 93 s. Rozpravy ČSAV, Řada společenských věd, roč. 93, seš. 3
Júlia Bilčíková. AKTIVITA, SAMOSTATNOSŤ A TVORIVOSŤ NA 1. STUPNI ZÁKLADNEJ ŠKOLY. Bratislavy, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1984, 149 s.
Jaroslava Němečková. K HISTORII EDICE "VEŠKERÉ SPISY JANA AMOSE KOMENSKÉHO" Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Paedagogica-psychologica 19 (1981), s. 141-196 a 20 (1983), s. 121-170
N. F. Talyzina. UPRAVLENIJE PROCESSOM USVOJENIJA ZNANIJ. Izd. Moskovskogo universiteta 1984, 345 s.
J. Roszko. COLLEGIUM MAIUS I JEGO LOKATORZY. Kraków, Krajowa agencja wydawnicza 1983, 149 s.
HISTORIA INFANTIAE. International Annual for the History of Early Childhood Education Vol. 1. Budapest, Eötvös Loránd University 1984, 308 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1984/7-12
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1984/3,4
Paul Ecke. UNTERSUCHUNGEN ZUM PÄDAGOGISCHEN KÖNNEN. Berlin, Volk und Wissen 1981, 205 s.



Annotation:

Dagmar Čapková. MYŠLENKA LIDSKÉ AKTIVITY V KOMENSKÉHO POJETÍ DĚJIN. Praha, Academia 1983, 93 s. Rozpravy ČSAV, Řada společenských věd, roč. 93, seš. 3
Júlia Bilčíková. AKTIVITA, SAMOSTATNOSŤ A TVORIVOSŤ NA 1. STUPNI ZÁKLADNEJ ŠKOLY. Bratislavy, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1984, 149 s.
Jaroslava Němečková. K HISTORII EDICE "VEŠKERÉ SPISY JANA AMOSE KOMENSKÉHO" Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Philosophica, Paedagogica-psychologica 19 (1981), s. 141-196 a 20 (1983), s. 121-170
N. F. Talyzina. UPRAVLENIJE PROCESSOM USVOJENIJA ZNANIJ. Izd. Moskovskogo universiteta 1984, 345 s.
J. Roszko. COLLEGIUM MAIUS I JEGO LOKATORZY. Kraków, Krajowa agencja wydawnicza 1983, 149 s.
HISTORIA INFANTIAE. International Annual for the History of Early Childhood Education Vol. 1. Budapest, Eötvös Loránd University 1984, 308 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1984/7-12
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1984/3,4
Paul Ecke. UNTERSUCHUNGEN ZUM PÄDAGOGISCHEN KÖNNEN. Berlin, Volk und Wissen 1981, 205 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}