Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
4/1961 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 484-516
Autor / Author: Vítková, V., Bondar, A., Brambora, J., Holešovský, F., Bakoš, L., Merešš, Š., Dýma, M., Chmelař, V., Kučerová, S.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

SOVĚTSKÁ PEDAGOGIKA. č. 7 - 12/1960
Cenné historicko-pedagogické dílo
A. I. Piskunov. SOVĚTSKÁ LITERATURA O DĚJINÁCH PEDAGOGIKY. Sovetskaja istoriko-pedagogičeskaja literatura (1918-1957). Sistematičeskij ukazatel. Pod redakciej čs.-korr. APN RSFSR prof. V. Z. Smirnova. Izdatelstvo Akademii pedagogičeskich nauk RSFSR. Moskva 1960. Str. 558. Cena Váz. 13 r. 25 k.
Bibliografie prací A. S. Makarenka a o Makarenkovi
Robert Alt. BILDERATLAS ZUR SCHUL UND ERZIEHUNGSGESCHICHTE. Band 1: Von der Urgesellschaft bis zum Vorabend der bürgerlichen Revolutionen. Berlin, 1960.
PEDAGÓGIAI SZEMLE 1960.
AUF DEM WEGE ZUR SOZIALISTISCHEN LANDSCHULE. Sborník autorského kolektivu pod vedením Edgarda Drefenstedta, Heinze Lindnera a Hanse Rettkeho, Volk und Wissen Volks-eigener Verlag, Berlin, 1959, stran 168.
PÄDAGOGISCHE PSYCHOLOGIE FÜR HÜHERE SCHULEN. Se spolupracovníky vydal prof. dr. K. Strunz, Mnichov, Basilej 1959, stran 536.
BILDUNG UND ERZIEHUNG. Ročník 1960.



Annotation:

SOVĚTSKÁ PEDAGOGIKA. č. 7 - 12/1960
Cenné historicko-pedagogické dílo
A. I. Piskunov. SOVĚTSKÁ LITERATURA O DĚJINÁCH PEDAGOGIKY. Sovetskaja istoriko-pedagogičeskaja literatura (1918-1957). Sistematičeskij ukazatel. Pod redakciej čs.-korr. APN RSFSR prof. V. Z. Smirnova. Izdatelstvo Akademii pedagogičeskich nauk RSFSR. Moskva 1960. Str. 558. Cena Váz. 13 r. 25 k.
Bibliografie prací A. S. Makarenka a o Makarenkovi
Robert Alt. BILDERATLAS ZUR SCHUL UND ERZIEHUNGSGESCHICHTE. Band 1: Von der Urgesellschaft bis zum Vorabend der bürgerlichen Revolutionen. Berlin, 1960.
PEDAGÓGIAI SZEMLE 1960.
AUF DEM WEGE ZUR SOZIALISTISCHEN LANDSCHULE. Sborník autorského kolektivu pod vedením Edgarda Drefenstedta, Heinze Lindnera a Hanse Rettkeho, Volk und Wissen Volks-eigener Verlag, Berlin, 1959, stran 168.
PÄDAGOGISCHE PSYCHOLOGIE FÜR HÜHERE SCHULEN. Se spolupracovníky vydal prof. dr. K. Strunz, Mnichov, Basilej 1959, stran 536.
BILDUNG UND ERZIEHUNG. Ročník 1960.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}