(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Strnad, E., Dýma, M., Vítková, V., Pařízek, V., Henek, T.
Klíčová slova / Key words:
Vojtěch Špendla, M. Foltín, L. Ochrnjalová, L. Navrátilová. POZNANIE PRIRODY A SPOLOČNOSTI V PRVÝCH TROCH ROČNÍKOCH NÁRODNEJ ŠKOLY. Metodická priručka. Slovenské pedagogické nakladatelstvo - Bratislava, I. 1958, II. 1959, III. 1959.
KOMUNISTÉ O VÝCHOVĚ. Státní pedagogické nakladatelství Praha 1959.
SOVĚTSKÁ PEDAGOGIKA. č. 1-6, roč. 1959.
S, L. Rubinčtejn. PRINCIPY A CESTY VÝVOJE PSYCHOLOGIE. Vyd. Akademie věd SSSR, Moskva 1959, 351 s.
Jan Bartecki. AKTYWIZACIJA PROCESU NAUCZANIA POPRZEZ ZESPOLY UCZNIOWSKIE. Warszawa 1958, 229 stran.
Annotation:
Vojtěch Špendla, M. Foltín, L. Ochrnjalová, L. Navrátilová. POZNANIE PRIRODY A SPOLOČNOSTI V PRVÝCH TROCH ROČNÍKOCH NÁRODNEJ ŠKOLY. Metodická priručka. Slovenské pedagogické nakladatelstvo - Bratislava, I. 1958, II. 1959, III. 1959.
KOMUNISTÉ O VÝCHOVĚ. Státní pedagogické nakladatelství Praha 1959.
SOVĚTSKÁ PEDAGOGIKA. č. 1-6, roč. 1959.
S, L. Rubinčtejn. PRINCIPY A CESTY VÝVOJE PSYCHOLOGIE. Vyd. Akademie věd SSSR, Moskva 1959, 351 s.
Jan Bartecki. AKTYWIZACIJA PROCESU NAUCZANIA POPRZEZ ZESPOLY UCZNIOWSKIE. Warszawa 1958, 229 stran.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: