Vzdělání a praxe

1994-2000: Pedagogická fakulta UK v Praze, obor psychologie – pedagogika, magisterské studium

2000- 2004: ústav pro informace ve vzdělávání (Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání), analytička v oblasti pedagogických výzkumů

2004- dosud: Katedra psychologie Pedagogické fakulty UK v Praze, odborná asistentka

 

Publikace

Smetáčková, I. – Pavlík, P. (2011). Sexuální obtěžování na vysokých školách: Teoretické vymezení, metodologický přístup, výzkumné výsledky. Sociologický časopis, 47 (2), s. 361-386.

Smetáčková, I. (2010). Běžný den v životě žen a mužů – představy dívek a chlapců o vlastní budoucnosti. Studia Paedagogica, roč. 15, č. 1. S. 41-57.

Smetáčková, I. (2009). Okolnosti přechodu žáků/yň ze základní na střední školu (s důrazem na genderovou perspektivu). Walterová, E.; Greger, D.; Novotná, J. (Eds.) Přechod žáků ze základní na střední školu. Pohledy z výzkumů. Brno: Paido.

Smetáčková, I.; Viktorová, I. (2009). Škola jako vnitřní síť vztahů. Bendl, S.; Kucharská, A. (eds.). Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: Pedagogická fakulta UK.

Smetáčková, I. (2009). Sebereflexe učitele. Bendl, S.; Kucharská, A. (eds.). Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: Pedagogická fakulta UK.

Smetáčková, I. (2009). Genderové rozdíly jako edukační determinanta. Bendl, S.; Kucharská, A. (eds.). Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie. Praha: Pedagogická fakulta UK