Prosím všechny, aby si na 6. setkání nezapomněli vzít index. Do svých indexů si prosím zapište následující předměty:
| Název oboru | Školní pedagogicko-psychologické službyučitel výchovný poradce |
Vzdělávací plán
Vzdělávací program je tvořen předměty:
| Předmět | zápočet | zkouška |
| 1.-2. semestr – 1. část studia ( bloková výuka) | ||
| Poradenské služby ve škole. Etika práce I. | Z | |
| Psychologie dítěte školního věku I.,II. | Z | |
| Poradenská a školní psychologie ( teoretický úvod) | Z | |
| Diagnostika v práci VP | – | |
| Neúspěšný žák, motivace ve škole I. | Z | |
| Poradenská intervence, vedení rozhovoru | Z | |
| Psychologie školní třídy | Z | |
| Diagnostika třídy, intervence ve třídě | Z | |
| Specifické poruchy učení- diagnostika, náprava I.,II. | Z | |
| Nadané dětí, identifikace a možnosti intervence I.,II. | Z | |
| Sociální dovednosti v práci VP I.- IV. | Z | |
| Stáž v PPP, reflexe stáže | Z | |
| Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami I.,II. | Z | |
| 3-.4. semestr -2. část studia ( bloková výuka) | ||
| Právní rámec školních poradenských služeb | – | |
| Výchovně problémový žák, poruchy chování | Z | |
| Rizikové chování , právní postupy řešení | Z | |
| Krizová intervence I.,II. | Z | |
| Kariérové poradenství I.II. | Z | |
| Spolupráce VP s pedagogickým sborem | – | |
| Problémové chování žáků ve škole I.,II. | Z | |
| Primární prevence v podmínkách školy | Z | |
| Motivace ve škole II, autodiagnostika učitele | Z | |
| Sociálně – psychologické problémy rodiny I., II. | Z | |
| Integrace žáků z odlišného sociokulturního prostředí I. II | Z | |
| Ohrožené děti a mládež | Z | |
| Komunikace mezi rodinou a školou | – | |
| Distanční část | E-learningové | kurzy |
| Individuálně vzdělávací plán | Z | |
| Kazuistika žáka | Z | |
| Diagnostika školní třídy | Z | |
| Vedení poradenského rozhovoru | Z |
Za realizační tým:
Hanka Valentová
metodik projektu