Skip to content
  • About Journal
  • Archive of issues from 1951–2018
  • Search an article
  • Čeština
  • English
1/2003 -
Recenze Review

Page: 103-127
Author: Mertin, V., Rýdl, K., Raudenská, V., Eger, L., Pelikán, J., Švarcová, I., Šimoník, O., Koliandrová, D., Helus, Z., Průcha, J.
Key words:

Annotation:

SNOWLING, M.J. Dyslexia. 2. vyd. Oxford : Blackwell Publishers, 2000. 261 s.

MEFFERT, R. Schulreform in Vorpommern 1815-1953 : Studien zur Bildungsgeschichte einer preussischen Provinz. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 301 s.

MCHITARJAN, I. Der russische Blick auf die deutsche Reformpädagogik : Zur Rezeption deutscher Schulreformideen in Russland zwischen 1900 und 1917. Hamburg : Dr. Kováč Verlag, 1998. 220 s.

MULLEROVÁ, L. Řízení kurikula. Ústí n. L.: Acta Univcrsitatis Purkynianae. Studia paedagogica II., 2000. 105 s.

Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Studia paedagogica U 5-6, roč. 2000-2001. Brno : FF MU, 2001. ISBN 80- 5210-2554-9.

MAŇÁK, j. Stručný nástin metodiky tvořivé práce ve škole. Brno : Paido, 2001. 46 s. ISBN 80-7315-002-6.

KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. 255 s.

KOBLER, J. Pädagogische Transform a tionprogramme in der Tschechischen Republik 1990 - 1999 (Ausgangpunkte, Grundlagen und Tendenzen am Beispiel der Fachkonzeption Kunstpädagogik). Edice: Europäische Hochschulschriften (European University Studies). Reihe XI. Pädagogik, Vol. 837. ISSN 0531-7398. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien : Peter Lang, 2001. 301 s. ISBN 3-631-38589-7.

LAZAROVÁ, В. (ed.). Vzdělávat učitele : Příspěvky o inovativní praxi. Brno : Paido, 2001. 107 s. ISBN 80-7315-013-1.

VORLÍČEK, CH. Úvod do pedagogiky. Jinočany : Nakladatelství H & H, 2000. 175 s.

SMÉKAL, V. Pozvání do psychologie osobnosti : Člověk v zrcadle vědomí d jednání. Brno : Barrister/Principal, 2002. 517 s. ISBN 80-85947-80-3.

BAUMERT, J. et al. (Hrsg.). PISA 2000. Basiskompetenzen von Schülerinnen und Schülern im internationalen Vergleich. Opladen : Leske + Budrich, 2001. 548 s. ISBN 3-8100-3344-8.


Článek ke stažení v češtině [PDF]:

Download the article in English [PDF]:

References:

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Always active
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}