Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
1/2003 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 103-127
Autor / Author: Mertin, V., Rýdl, K., Raudenská, V., Eger, L., Pelikán, J., Švarcová, I., Šimoník, O., Koliandrová, D., Helus, Z., Průcha, J.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

SNOWLING, M.J. Dyslexia. 2. vyd. Oxford : Blackwell Publishers, 2000. 261 s.

MEFFERT, R. Schulreform in Vorpommern 1815-1953 : Studien zur Bildungsgeschichte einer preussischen Provinz. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 301 s.

MCHITARJAN, I. Der russische Blick auf die deutsche Reformpädagogik : Zur Rezeption deutscher Schulreformideen in Russland zwischen 1900 und 1917. Hamburg : Dr. Kováč Verlag, 1998. 220 s.

MULLEROVÁ, L. Řízení kurikula. Ústí n. L.: Acta Univcrsitatis Purkynianae. Studia paedagogica II., 2000. 105 s.

Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Studia paedagogica U 5-6, roč. 2000-2001. Brno : FF MU, 2001. ISBN 80- 5210-2554-9.

MAŇÁK, j. Stručný nástin metodiky tvořivé práce ve škole. Brno : Paido, 2001. 46 s. ISBN 80-7315-002-6.

KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. 255 s.

KOBLER, J. Pädagogische Transform a tionprogramme in der Tschechischen Republik 1990 - 1999 (Ausgangpunkte, Grundlagen und Tendenzen am Beispiel der Fachkonzeption Kunstpädagogik). Edice: Europäische Hochschulschriften (European University Studies). Reihe XI. Pädagogik, Vol. 837. ISSN 0531-7398. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien : Peter Lang, 2001. 301 s. ISBN 3-631-38589-7.

LAZAROVÁ, В. (ed.). Vzdělávat učitele : Příspěvky o inovativní praxi. Brno : Paido, 2001. 107 s. ISBN 80-7315-013-1.

VORLÍČEK, CH. Úvod do pedagogiky. Jinočany : Nakladatelství H & H, 2000. 175 s.

SMÉKAL, V. Pozvání do psychologie osobnosti : Člověk v zrcadle vědomí d jednání. Brno : Barrister/Principal, 2002. 517 s. ISBN 80-85947-80-3.

BAUMERT, J. et al. (Hrsg.). PISA 2000. Basiskompetenzen von Schülerinnen und Schülern im internationalen Vergleich. Opladen : Leske + Budrich, 2001. 548 s. ISBN 3-8100-3344-8.



Annotation:

SNOWLING, M.J. Dyslexia. 2. vyd. Oxford : Blackwell Publishers, 2000. 261 s.

MEFFERT, R. Schulreform in Vorpommern 1815-1953 : Studien zur Bildungsgeschichte einer preussischen Provinz. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 301 s.

MCHITARJAN, I. Der russische Blick auf die deutsche Reformpädagogik : Zur Rezeption deutscher Schulreformideen in Russland zwischen 1900 und 1917. Hamburg : Dr. Kováč Verlag, 1998. 220 s.

MULLEROVÁ, L. Řízení kurikula. Ústí n. L.: Acta Univcrsitatis Purkynianae. Studia paedagogica II., 2000. 105 s.

Sborník prací Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Studia paedagogica U 5-6, roč. 2000-2001. Brno : FF MU, 2001. ISBN 80- 5210-2554-9.

MAŇÁK, j. Stručný nástin metodiky tvořivé práce ve škole. Brno : Paido, 2001. 46 s. ISBN 80-7315-002-6.

KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. 255 s.

KOBLER, J. Pädagogische Transform a tionprogramme in der Tschechischen Republik 1990 - 1999 (Ausgangpunkte, Grundlagen und Tendenzen am Beispiel der Fachkonzeption Kunstpädagogik). Edice: Europäische Hochschulschriften (European University Studies). Reihe XI. Pädagogik, Vol. 837. ISSN 0531-7398. Frankfurt am Main; Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Wien : Peter Lang, 2001. 301 s. ISBN 3-631-38589-7.

LAZAROVÁ, В. (ed.). Vzdělávat učitele : Příspěvky o inovativní praxi. Brno : Paido, 2001. 107 s. ISBN 80-7315-013-1.

VORLÍČEK, CH. Úvod do pedagogiky. Jinočany : Nakladatelství H & H, 2000. 175 s.

SMÉKAL, V. Pozvání do psychologie osobnosti : Člověk v zrcadle vědomí d jednání. Brno : Barrister/Principal, 2002. 517 s. ISBN 80-85947-80-3.

BAUMERT, J. et al. (Hrsg.). PISA 2000. Basiskompetenzen von Schülerinnen und Schülern im internationalen Vergleich. Opladen : Leske + Budrich, 2001. 548 s. ISBN 3-8100-3344-8.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}