(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Jůva, V., Kunzová, Z., Pol, M., Průcha, J., Lepilová, K., Walterová, E., Rýdl, K., Babická, B., Slavík, J., Vališová, A.
Klíčová slova / Key words:
HOPF, A. Sociální pedagogika pro učitele : Pomoc pro každý všední den ve škole. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001. 181 s. ISBN 80-7290-053-6.
ENDER, В.; SCHRATZ, M.; STEINER-LÖFFLER, U. aj. Jak pomoci školám ? Organizační poradenství a rozvoj školy. Sborník. Ždár nad Sázavou : Fakta, 1999. 192 s. ISBN 80-902614-2-6.
DEAL, Т.Е.; PETERSON, K.D. Shaping School Culture. The Heart of Leadership. San Francisco : The Jossey-Bass education series, 1999. 152 s.
MIKK, J. Textbook: Research and Writing. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 426 s.
LOKŠOVÁ, I.; LOKŠA, J. Teória a prax tvořivého vyučovania. Košice, 2001. 336 s.
PRŮCHA, J. Multikulturní výchova : Teorie - praxe - výzkum. Praha : IS V nakladatelství, 2001. 211 s. ISBN 80-85866-72-2.
CORIAND, R. Karl Volkmar Stoy und die Idee der pädagogischen Bildung. Edice Erziehung-Schule-Gesellschaft, sv. 22. Würzburg : Ergon Verlag, 2000. 370 s. ISBN 3-933563-85-2.
All Different, All Equal: European Youth Campaign Against Racism, Xenophobia, Anti-Semitism and Intolerance. Education pack. Strasbourg : Council of Europe, 1995.
VANCAT, J. Tvorba vizuálního zobrazení. Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2000. 167 s. ISBN 80-7184-975-8.
BRATSKÁ, M. Zisky а straty v záťažových situáciách alebo príprava na život Bratislava : Práce, 2001. 325 s.
Annotation:
HOPF, A. Sociální pedagogika pro učitele : Pomoc pro každý všední den ve škole. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001. 181 s. ISBN 80-7290-053-6.
ENDER, В.; SCHRATZ, M.; STEINER-LÖFFLER, U. aj. Jak pomoci školám ? Organizační poradenství a rozvoj školy. Sborník. Ždár nad Sázavou : Fakta, 1999. 192 s. ISBN 80-902614-2-6.
DEAL, Т.Е.; PETERSON, K.D. Shaping School Culture. The Heart of Leadership. San Francisco : The Jossey-Bass education series, 1999. 152 s.
MIKK, J. Textbook: Research and Writing. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 426 s.
LOKŠOVÁ, I.; LOKŠA, J. Teória a prax tvořivého vyučovania. Košice, 2001. 336 s.
PRŮCHA, J. Multikulturní výchova : Teorie - praxe - výzkum. Praha : IS V nakladatelství, 2001. 211 s. ISBN 80-85866-72-2.
CORIAND, R. Karl Volkmar Stoy und die Idee der pädagogischen Bildung. Edice Erziehung-Schule-Gesellschaft, sv. 22. Würzburg : Ergon Verlag, 2000. 370 s. ISBN 3-933563-85-2.
All Different, All Equal: European Youth Campaign Against Racism, Xenophobia, Anti-Semitism and Intolerance. Education pack. Strasbourg : Council of Europe, 1995.
VANCAT, J. Tvorba vizuálního zobrazení. Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2000. 167 s. ISBN 80-7184-975-8.
BRATSKÁ, M. Zisky а straty v záťažových situáciách alebo príprava na život Bratislava : Práce, 2001. 325 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: