Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
4/2002 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 470-489
Autor / Author: Jůva, V., Kunzová, Z., Pol, M., Průcha, J., Lepilová, K., Walterová, E., Rýdl, K., Babická, B., Slavík, J., Vališová, A.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

HOPF, A. Sociální pedagogika pro učitele : Pomoc pro každý všední den ve škole. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001. 181 s. ISBN 80-7290-053-6.
ENDER, В.; SCHRATZ, M.; STEINER-LÖFFLER, U. aj. Jak pomoci školám ? Organizační poradenství a rozvoj školy. Sborník. Ždár nad Sázavou : Fakta, 1999. 192 s. ISBN 80-902614-2-6.
DEAL, Т.Е.; PETERSON, K.D. Shaping School Culture. The Heart of Leadership. San Francisco : The Jossey-Bass education series, 1999. 152 s.
MIKK, J. Textbook: Research and Writing. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 426 s.
LOKŠOVÁ, I.; LOKŠA, J. Teória a prax tvořivého vyučovania. Košice, 2001. 336 s.
PRŮCHA, J. Multikulturní výchova : Teorie - praxe - výzkum. Praha : IS V nakladatelství, 2001. 211 s. ISBN 80-85866-72-2.
CORIAND, R. Karl Volkmar Stoy und die Idee der pädagogischen Bildung. Edice Erziehung-Schule-Gesellschaft, sv. 22. Würzburg : Ergon Verlag, 2000. 370 s. ISBN 3-933563-85-2.
All Different, All Equal: European Youth Campaign Against Racism, Xenophobia, Anti-Semitism and Intolerance. Education pack. Strasbourg : Council of Europe, 1995.
VANCAT, J. Tvorba vizuálního zobrazení. Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2000. 167 s. ISBN 80-7184-975-8.
BRATSKÁ, M. Zisky а straty v záťažových situáciách alebo príprava na život Bratislava : Práce, 2001. 325 s.



Annotation:

HOPF, A. Sociální pedagogika pro učitele : Pomoc pro každý všední den ve škole. Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2001. 181 s. ISBN 80-7290-053-6.
ENDER, В.; SCHRATZ, M.; STEINER-LÖFFLER, U. aj. Jak pomoci školám ? Organizační poradenství a rozvoj školy. Sborník. Ždár nad Sázavou : Fakta, 1999. 192 s. ISBN 80-902614-2-6.
DEAL, Т.Е.; PETERSON, K.D. Shaping School Culture. The Heart of Leadership. San Francisco : The Jossey-Bass education series, 1999. 152 s.
MIKK, J. Textbook: Research and Writing. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2000. 426 s.
LOKŠOVÁ, I.; LOKŠA, J. Teória a prax tvořivého vyučovania. Košice, 2001. 336 s.
PRŮCHA, J. Multikulturní výchova : Teorie - praxe - výzkum. Praha : IS V nakladatelství, 2001. 211 s. ISBN 80-85866-72-2.
CORIAND, R. Karl Volkmar Stoy und die Idee der pädagogischen Bildung. Edice Erziehung-Schule-Gesellschaft, sv. 22. Würzburg : Ergon Verlag, 2000. 370 s. ISBN 3-933563-85-2.
All Different, All Equal: European Youth Campaign Against Racism, Xenophobia, Anti-Semitism and Intolerance. Education pack. Strasbourg : Council of Europe, 1995.
VANCAT, J. Tvorba vizuálního zobrazení. Praha : Univerzita Karlova - Karolinum, 2000. 167 s. ISBN 80-7184-975-8.
BRATSKÁ, M. Zisky а straty v záťažových situáciách alebo príprava na život Bratislava : Práce, 2001. 325 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}