Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
3/1998 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 316-337
Autor / Author: Pol, M., Mazáčová, N., Mareš, J., Man, F., Váňová, M., Vágnerová, M., Kasáčová, B., Goldmann, P., Vážanský, M., Tesařík, B., Novotný, P., Roth, O.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Schratz, M.: INITIATING CHANGE THROUGH SELF-EVALUATION: METHODOLOGICAL IMPLICATIONS FOR SCHOOL DEVELOPMENT. Dundee, CIDREE 1997. 41 s.
Václavík, V. a kol.: OTEVŘENÉ VYUČOVÁNÍ na příkladu vzdělávacího programu pro 3. ročník ZŠ. Praha, Strom 1997. 63 s.
Covington, M. V. - Teel, K. M.: OVERCOMING STUDENT FAILURE - CHANGING MOTIVES AND INCENTIVES FOR LEARNING. Washington, American Psychological Association (Division 15, Educational Psychology) 1996. 131 s.
Mitter, W. (Hersg.): WEGE ZUR HOCHSCHULBILDUNG IN EUROPA. Vergleichsstudie zur Verhältnis von Sekundarabschluss und Hochschulzugang in Frankreich, England und Wales, Schweden und Deutschland. Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung. Deitsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung, Band 70. Frankfurt am Main, Böhlau Verlag 1996.
Schopler, E. - Mesibov, G. B.: AUTISTICKÉ CHOVÁNÍ. Prah, Portál 1997. 302 s.
Švec, Š.: ZÁKLADNÉ POJMY V PEDAGOGIKE A ANDRAGOGIKE. Bratislava, IRIS 1995. 276 s.
Kratochvíl, S.: ZÁKLADY PSYCHOTERAPIE. Praha, Portál 1997. 392 s.
Heckmair, B. - Michl, W.: ERLEBEN UND LERNEN. Einstieg in die Erlebnispädagogik. 3., přepracované vydání. Neuwied, Luchterhand 1998. 282 s.
Fidler, B. - Edwards, M. - Evans, B. - Mann, P. - Thomas, P.: STRATEGIC PLANNING FOR SCHOOL IMPROVEMENT. London, Pitman Publishing in association with The British Educational Management and Administration Society 1996. 268 s.
Pasche, M. et al.: OD VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU K VYUČOVACÍ HODINĚ: JAK PRACOVAT S KURIKULEM. Praha, Portál 1998, 420 s. 1. vyd.
Silberman, M.: 101 METOD PRO AKTIVNÍ VÝCVIK A VYUČOVÁNÍ. Praha, Portál 1997. 312 s.
Maňák, J. a kol.: ALTERNATIVNÍ METODY A POSTUPY. Brno, MU 1997. 90 s.
Váňová, M.: TEORETICKÉ A METODOLOGICKÉ OTÁZKY SROVNÁVACÍ PEDAGOGIKY. Praha, PedF UK 1998. 91 s.



Annotation:

Schratz, M.: INITIATING CHANGE THROUGH SELF-EVALUATION: METHODOLOGICAL IMPLICATIONS FOR SCHOOL DEVELOPMENT. Dundee, CIDREE 1997. 41 s.
Václavík, V. a kol.: OTEVŘENÉ VYUČOVÁNÍ na příkladu vzdělávacího programu pro 3. ročník ZŠ. Praha, Strom 1997. 63 s.
Covington, M. V. - Teel, K. M.: OVERCOMING STUDENT FAILURE - CHANGING MOTIVES AND INCENTIVES FOR LEARNING. Washington, American Psychological Association (Division 15, Educational Psychology) 1996. 131 s.
Mitter, W. (Hersg.): WEGE ZUR HOCHSCHULBILDUNG IN EUROPA. Vergleichsstudie zur Verhältnis von Sekundarabschluss und Hochschulzugang in Frankreich, England und Wales, Schweden und Deutschland. Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung. Deitsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung, Band 70. Frankfurt am Main, Böhlau Verlag 1996.
Schopler, E. - Mesibov, G. B.: AUTISTICKÉ CHOVÁNÍ. Prah, Portál 1997. 302 s.
Švec, Š.: ZÁKLADNÉ POJMY V PEDAGOGIKE A ANDRAGOGIKE. Bratislava, IRIS 1995. 276 s.
Kratochvíl, S.: ZÁKLADY PSYCHOTERAPIE. Praha, Portál 1997. 392 s.
Heckmair, B. - Michl, W.: ERLEBEN UND LERNEN. Einstieg in die Erlebnispädagogik. 3., přepracované vydání. Neuwied, Luchterhand 1998. 282 s.
Fidler, B. - Edwards, M. - Evans, B. - Mann, P. - Thomas, P.: STRATEGIC PLANNING FOR SCHOOL IMPROVEMENT. London, Pitman Publishing in association with The British Educational Management and Administration Society 1996. 268 s.
Pasche, M. et al.: OD VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU K VYUČOVACÍ HODINĚ: JAK PRACOVAT S KURIKULEM. Praha, Portál 1998, 420 s. 1. vyd.
Silberman, M.: 101 METOD PRO AKTIVNÍ VÝCVIK A VYUČOVÁNÍ. Praha, Portál 1997. 312 s.
Maňák, J. a kol.: ALTERNATIVNÍ METODY A POSTUPY. Brno, MU 1997. 90 s.
Váňová, M.: TEORETICKÉ A METODOLOGICKÉ OTÁZKY SROVNÁVACÍ PEDAGOGIKY. Praha, PedF UK 1998. 91 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}