(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Pol, M., Mazáčová, N., Mareš, J., Man, F., Váňová, M., Vágnerová, M., Kasáčová, B., Goldmann, P., Vážanský, M., Tesařík, B., Novotný, P., Roth, O.
Klíčová slova / Key words:
Schratz, M.: INITIATING CHANGE THROUGH SELF-EVALUATION: METHODOLOGICAL IMPLICATIONS FOR SCHOOL DEVELOPMENT. Dundee, CIDREE 1997. 41 s.
Václavík, V. a kol.: OTEVŘENÉ VYUČOVÁNÍ na příkladu vzdělávacího programu pro 3. ročník ZŠ. Praha, Strom 1997. 63 s.
Covington, M. V. - Teel, K. M.: OVERCOMING STUDENT FAILURE - CHANGING MOTIVES AND INCENTIVES FOR LEARNING. Washington, American Psychological Association (Division 15, Educational Psychology) 1996. 131 s.
Mitter, W. (Hersg.): WEGE ZUR HOCHSCHULBILDUNG IN EUROPA. Vergleichsstudie zur Verhältnis von Sekundarabschluss und Hochschulzugang in Frankreich, England und Wales, Schweden und Deutschland. Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung. Deitsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung, Band 70. Frankfurt am Main, Böhlau Verlag 1996.
Schopler, E. - Mesibov, G. B.: AUTISTICKÉ CHOVÁNÍ. Prah, Portál 1997. 302 s.
Švec, Š.: ZÁKLADNÉ POJMY V PEDAGOGIKE A ANDRAGOGIKE. Bratislava, IRIS 1995. 276 s.
Kratochvíl, S.: ZÁKLADY PSYCHOTERAPIE. Praha, Portál 1997. 392 s.
Heckmair, B. - Michl, W.: ERLEBEN UND LERNEN. Einstieg in die Erlebnispädagogik. 3., přepracované vydání. Neuwied, Luchterhand 1998. 282 s.
Fidler, B. - Edwards, M. - Evans, B. - Mann, P. - Thomas, P.: STRATEGIC PLANNING FOR SCHOOL IMPROVEMENT. London, Pitman Publishing in association with The British Educational Management and Administration Society 1996. 268 s.
Pasche, M. et al.: OD VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU K VYUČOVACÍ HODINĚ: JAK PRACOVAT S KURIKULEM. Praha, Portál 1998, 420 s. 1. vyd.
Silberman, M.: 101 METOD PRO AKTIVNÍ VÝCVIK A VYUČOVÁNÍ. Praha, Portál 1997. 312 s.
Maňák, J. a kol.: ALTERNATIVNÍ METODY A POSTUPY. Brno, MU 1997. 90 s.
Váňová, M.: TEORETICKÉ A METODOLOGICKÉ OTÁZKY SROVNÁVACÍ PEDAGOGIKY. Praha, PedF UK 1998. 91 s.
Annotation:
Schratz, M.: INITIATING CHANGE THROUGH SELF-EVALUATION: METHODOLOGICAL IMPLICATIONS FOR SCHOOL DEVELOPMENT. Dundee, CIDREE 1997. 41 s.
Václavík, V. a kol.: OTEVŘENÉ VYUČOVÁNÍ na příkladu vzdělávacího programu pro 3. ročník ZŠ. Praha, Strom 1997. 63 s.
Covington, M. V. - Teel, K. M.: OVERCOMING STUDENT FAILURE - CHANGING MOTIVES AND INCENTIVES FOR LEARNING. Washington, American Psychological Association (Division 15, Educational Psychology) 1996. 131 s.
Mitter, W. (Hersg.): WEGE ZUR HOCHSCHULBILDUNG IN EUROPA. Vergleichsstudie zur Verhältnis von Sekundarabschluss und Hochschulzugang in Frankreich, England und Wales, Schweden und Deutschland. Studien und Dokumentationen zur vergleichenden Bildungsforschung. Deitsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung, Band 70. Frankfurt am Main, Böhlau Verlag 1996.
Schopler, E. - Mesibov, G. B.: AUTISTICKÉ CHOVÁNÍ. Prah, Portál 1997. 302 s.
Švec, Š.: ZÁKLADNÉ POJMY V PEDAGOGIKE A ANDRAGOGIKE. Bratislava, IRIS 1995. 276 s.
Kratochvíl, S.: ZÁKLADY PSYCHOTERAPIE. Praha, Portál 1997. 392 s.
Heckmair, B. - Michl, W.: ERLEBEN UND LERNEN. Einstieg in die Erlebnispädagogik. 3., přepracované vydání. Neuwied, Luchterhand 1998. 282 s.
Fidler, B. - Edwards, M. - Evans, B. - Mann, P. - Thomas, P.: STRATEGIC PLANNING FOR SCHOOL IMPROVEMENT. London, Pitman Publishing in association with The British Educational Management and Administration Society 1996. 268 s.
Pasche, M. et al.: OD VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU K VYUČOVACÍ HODINĚ: JAK PRACOVAT S KURIKULEM. Praha, Portál 1998, 420 s. 1. vyd.
Silberman, M.: 101 METOD PRO AKTIVNÍ VÝCVIK A VYUČOVÁNÍ. Praha, Portál 1997. 312 s.
Maňák, J. a kol.: ALTERNATIVNÍ METODY A POSTUPY. Brno, MU 1997. 90 s.
Váňová, M.: TEORETICKÉ A METODOLOGICKÉ OTÁZKY SROVNÁVACÍ PEDAGOGIKY. Praha, PedF UK 1998. 91 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: