4/1994 (MONO) -
(CZ) Klinický semestr a teoretická inspirace od učitelů z praxe
Annotation:
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References:
Výzkumné sdělení Research Report
(CZ) Klinický semestr a teoretická inspirace od učitelů z praxe
(EN) The clinical semester and theoretical inspirations from in-service teachers
Strana / Page: 389-401
Autor / Author: Klusák, M.
Klíčová slova / Key words: studenti učitelství - příprava, studijní praxe, učitel-praktik, čas, situace, metodologie
Anotace: Autor / Author: Klusák, M.
Klíčová slova / Key words: studenti učitelství - příprava, studijní praxe, učitel-praktik, čas, situace, metodologie
V rozhovorech s pěti učiteli ZŠ o praxi studentů na jejich škole jsou hledány možnosti zdokonaleni metodiky této výuky studentů VVP. Na porovnáni "konverzačního" a hlubšího čtení rozhovorů je prezentována metodologická implikace učitelské teorie situačni souvislosti času vyučování a chování dětí - požadavek důsledného zúčastněného pozorování.
Annotation:
Ways of improvemenl of practical training of studenls are sought in interviews with five basic school teachers. A conversational and then an in-deplh mode of analysis is applied. The methodological implication ofteachers’ theory of situational links among the time of instruction and children behavior is presented.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: