Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/1993 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 205-223
Autor / Author: Skalková, J., Pelikán, J., Klusák, M., Kučerová, S., Rýdl, K., Taxová, J., Kompolt, P., Drábková, E., Vališová, A.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Michel Develay: DE L'APPRENTISSAGE A L'ENSEIGNEMENT. ESF ed., Paris 1992, p. 163
Roberto Roche Olivar: ETICKÁ VÝCHOVA. Orbis Pictus Instropolitana 1992, 209 s příl.
Peter Woods: THE HAPPEST DAYS? HOW PUPILS COPE WITH SCHOOL. London, The Falmer Press 1990, s. 247.
Jarmila Skalková: TRADICE HERMENEUTICKÉ PEDAGOGIKY A JEJÍ VÝVOJ V DRUHÉ POLOVINĚ 20. STOLETÍ. K SOUDOBÝM PROUDŮM PEDAGOGICKÉHO MYŠLENÍ. Praha, Pedagogický ústav J. A. Komenského ČSAV 1992, 88 s.
EDUKACJA ALTERNATYWNA. DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Materialy miedzynarodowej konferencji w Dobieszkowie K/Lodzi w dniach 15-17. Pazdzernika 1992. Red. B. Sliwerski. Krakow, Oficyna Wydawnicza IMPULS 1992, 370 s.
Alena Vališová. ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE. Praha, H§H 1992, 1. vydání, s. 158.
TESTS UND TRENDS 9. JAHRBUCH DER PÄDAGOGISCHEN DIAGNOSTIK. K. Ingenkapm - R. S. Jäger. Wienheim, Beltz Velag 1991. 221 s.
František kardinál Tomášek. PEDAGOGIKA. ÚVOD DO PEDAGOGICKÉ PRAXE PRO VYCHOVATELE A RODIČE. Brno, NIBOWAKA 1992.
Maria Bratská. METÓDY AKTÍVNÉHO SOCIÁLNEHO UČENIA A ICH APLIKÁCIA. Bratislava, FFUK 1992, s. 138



Annotation:

Michel Develay: DE L'APPRENTISSAGE A L'ENSEIGNEMENT. ESF ed., Paris 1992, p. 163
Roberto Roche Olivar: ETICKÁ VÝCHOVA. Orbis Pictus Instropolitana 1992, 209 s příl.
Peter Woods: THE HAPPEST DAYS? HOW PUPILS COPE WITH SCHOOL. London, The Falmer Press 1990, s. 247.
Jarmila Skalková: TRADICE HERMENEUTICKÉ PEDAGOGIKY A JEJÍ VÝVOJ V DRUHÉ POLOVINĚ 20. STOLETÍ. K SOUDOBÝM PROUDŮM PEDAGOGICKÉHO MYŠLENÍ. Praha, Pedagogický ústav J. A. Komenského ČSAV 1992, 88 s.
EDUKACJA ALTERNATYWNA. DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Materialy miedzynarodowej konferencji w Dobieszkowie K/Lodzi w dniach 15-17. Pazdzernika 1992. Red. B. Sliwerski. Krakow, Oficyna Wydawnicza IMPULS 1992, 370 s.
Alena Vališová. ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE. Praha, H§H 1992, 1. vydání, s. 158.
TESTS UND TRENDS 9. JAHRBUCH DER PÄDAGOGISCHEN DIAGNOSTIK. K. Ingenkapm - R. S. Jäger. Wienheim, Beltz Velag 1991. 221 s.
František kardinál Tomášek. PEDAGOGIKA. ÚVOD DO PEDAGOGICKÉ PRAXE PRO VYCHOVATELE A RODIČE. Brno, NIBOWAKA 1992.
Maria Bratská. METÓDY AKTÍVNÉHO SOCIÁLNEHO UČENIA A ICH APLIKÁCIA. Bratislava, FFUK 1992, s. 138



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}