(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Skalková, J., Pelikán, J., Klusák, M., Kučerová, S., Rýdl, K., Taxová, J., Kompolt, P., Drábková, E., Vališová, A.
Klíčová slova / Key words:
Michel Develay: DE L'APPRENTISSAGE A L'ENSEIGNEMENT. ESF ed., Paris 1992, p. 163
Roberto Roche Olivar: ETICKÁ VÝCHOVA. Orbis Pictus Instropolitana 1992, 209 s příl.
Peter Woods: THE HAPPEST DAYS? HOW PUPILS COPE WITH SCHOOL. London, The Falmer Press 1990, s. 247.
Jarmila Skalková: TRADICE HERMENEUTICKÉ PEDAGOGIKY A JEJÍ VÝVOJ V DRUHÉ POLOVINĚ 20. STOLETÍ. K SOUDOBÝM PROUDŮM PEDAGOGICKÉHO MYŠLENÍ. Praha, Pedagogický ústav J. A. Komenského ČSAV 1992, 88 s.
EDUKACJA ALTERNATYWNA. DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Materialy miedzynarodowej konferencji w Dobieszkowie K/Lodzi w dniach 15-17. Pazdzernika 1992. Red. B. Sliwerski. Krakow, Oficyna Wydawnicza IMPULS 1992, 370 s.
Alena Vališová. ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE. Praha, H§H 1992, 1. vydání, s. 158.
TESTS UND TRENDS 9. JAHRBUCH DER PÄDAGOGISCHEN DIAGNOSTIK. K. Ingenkapm - R. S. Jäger. Wienheim, Beltz Velag 1991. 221 s.
František kardinál Tomášek. PEDAGOGIKA. ÚVOD DO PEDAGOGICKÉ PRAXE PRO VYCHOVATELE A RODIČE. Brno, NIBOWAKA 1992.
Maria Bratská. METÓDY AKTÍVNÉHO SOCIÁLNEHO UČENIA A ICH APLIKÁCIA. Bratislava, FFUK 1992, s. 138
Annotation:
Michel Develay: DE L'APPRENTISSAGE A L'ENSEIGNEMENT. ESF ed., Paris 1992, p. 163
Roberto Roche Olivar: ETICKÁ VÝCHOVA. Orbis Pictus Instropolitana 1992, 209 s příl.
Peter Woods: THE HAPPEST DAYS? HOW PUPILS COPE WITH SCHOOL. London, The Falmer Press 1990, s. 247.
Jarmila Skalková: TRADICE HERMENEUTICKÉ PEDAGOGIKY A JEJÍ VÝVOJ V DRUHÉ POLOVINĚ 20. STOLETÍ. K SOUDOBÝM PROUDŮM PEDAGOGICKÉHO MYŠLENÍ. Praha, Pedagogický ústav J. A. Komenského ČSAV 1992, 88 s.
EDUKACJA ALTERNATYWNA. DYLEMATY TEORII I PRAKTYKI. Materialy miedzynarodowej konferencji w Dobieszkowie K/Lodzi w dniach 15-17. Pazdzernika 1992. Red. B. Sliwerski. Krakow, Oficyna Wydawnicza IMPULS 1992, 370 s.
Alena Vališová. ASERTIVITA V RODINĚ A VE ŠKOLE. Praha, H§H 1992, 1. vydání, s. 158.
TESTS UND TRENDS 9. JAHRBUCH DER PÄDAGOGISCHEN DIAGNOSTIK. K. Ingenkapm - R. S. Jäger. Wienheim, Beltz Velag 1991. 221 s.
František kardinál Tomášek. PEDAGOGIKA. ÚVOD DO PEDAGOGICKÉ PRAXE PRO VYCHOVATELE A RODIČE. Brno, NIBOWAKA 1992.
Maria Bratská. METÓDY AKTÍVNÉHO SOCIÁLNEHO UČENIA A ICH APLIKÁCIA. Bratislava, FFUK 1992, s. 138
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: