(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Helus, Z., Rýdl, K., Kompolt, P., Mrhač, J., Švec, V.
Klíčová slova / Key words:
Nad třemi monografiemi Radima Palouše
Böhm, Winfried: MARIA MONTESSORI. HINTERGRUND UND PRINZIPIEN IHRES PÄDAGOGISCHEN DENKENS. Bad Heilbrunn/Obb., Verlag J. Klinkhardt 1991, 363 s.
SCHÜLERBEURTEILUNGEN UND SCHULZEUGNISSE. HISTORISCHE UND SYSTEMATISCHE ASPEKTE. Hrsg. von Johann Georg Prinz von Hohenzollern und Max Liedtke. Bad Heilbrunn, Verlag Julius Klinkhardt 1991. 294 s.
Jan Solfronk: ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ. Praha, SPN 1991, 68 s.
Jan Průcha. PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V ZAHRANIČÍ. Praha, Ústav školských informací 1990, 113 s.
Annotation:
Nad třemi monografiemi Radima Palouše
Böhm, Winfried: MARIA MONTESSORI. HINTERGRUND UND PRINZIPIEN IHRES PÄDAGOGISCHEN DENKENS. Bad Heilbrunn/Obb., Verlag J. Klinkhardt 1991, 363 s.
SCHÜLERBEURTEILUNGEN UND SCHULZEUGNISSE. HISTORISCHE UND SYSTEMATISCHE ASPEKTE. Hrsg. von Johann Georg Prinz von Hohenzollern und Max Liedtke. Bad Heilbrunn, Verlag Julius Klinkhardt 1991. 294 s.
Jan Solfronk: ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ. Praha, SPN 1991, 68 s.
Jan Průcha. PEDAGOGICKÝ VÝZKUM V ZAHRANIČÍ. Praha, Ústav školských informací 1990, 113 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: