Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
4/1992 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 509-525
Autor / Author: Svobodová, J., Buzková, H., Šimoník, O., Skalková, J., Viktorová, I., Poláčková, V., Vališová, A., Pol, M., Pecha, L.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

František Singule: AMERICKÁ PRAGMATICKÁ PEDAGOGIKA. Praha, SPN 1991, 197 s.
J. Pešková - L. Schücková: JÁ ČLOVĚK... JAK DĚLAT VĚDU O ČLOVĚKU DNES A ZÍTRA. Praha, SPN 1991, 270 str. s obr.
Josef Maňák: PROBLÉM DOMÁCÍCH ÚKOLŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. Masarykova univerzita, Brno 1992, 157 s.
Herbert Gudjons: HANDLUNGSORIENTIERT LEHREN UND LERNEN SCHÜLERAKTIVIERUNG, SELBSTÄTIGKEIT, PROJEKTARBEIT. Verlag Julius Klinkhardt, bad Heibrunn 1992 (3. přepracované a rozšířené vydání), 136 s.
C. Montandon - Ph. Perrenoud: ENTRE PARENTS ET ENSEIGNANTS: UN DIALOG IMPOSSIBLE? (Mezi rodiči a učiteli: Je dialog nemožný?) Peter Lang 1987
Jank, W. - Meyer, H. DIDAKTISCHE MODELLE. Frankfurt am Main, Cornelsen Scriptor 1991, s. 464
FINDINGS ON LEARNING TO TEACH. National Center for Research on Teacher Learning - Michigan State University 1992, 8 s.
Götz Hillig: AUF DEM GIPFEL DES "OLYMP". Dokumentation über Makarenkos Konflikt mit Vertretern der ukrainischen "Socialerziehung" (Februar/März 1928). Makarenko-Referat, Marburg 1991, 177 s.
Red.: V. M. Korotov, L. Ju. Gordin: PIONĚRY MAKARENKOVĚDĚNIJA. (Sborník) NII TiMV APN SSSR, Moskva 1991, 193 s.



Annotation:

František Singule: AMERICKÁ PRAGMATICKÁ PEDAGOGIKA. Praha, SPN 1991, 197 s.
J. Pešková - L. Schücková: JÁ ČLOVĚK... JAK DĚLAT VĚDU O ČLOVĚKU DNES A ZÍTRA. Praha, SPN 1991, 270 str. s obr.
Josef Maňák: PROBLÉM DOMÁCÍCH ÚKOLŮ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. Masarykova univerzita, Brno 1992, 157 s.
Herbert Gudjons: HANDLUNGSORIENTIERT LEHREN UND LERNEN SCHÜLERAKTIVIERUNG, SELBSTÄTIGKEIT, PROJEKTARBEIT. Verlag Julius Klinkhardt, bad Heibrunn 1992 (3. přepracované a rozšířené vydání), 136 s.
C. Montandon - Ph. Perrenoud: ENTRE PARENTS ET ENSEIGNANTS: UN DIALOG IMPOSSIBLE? (Mezi rodiči a učiteli: Je dialog nemožný?) Peter Lang 1987
Jank, W. - Meyer, H. DIDAKTISCHE MODELLE. Frankfurt am Main, Cornelsen Scriptor 1991, s. 464
FINDINGS ON LEARNING TO TEACH. National Center for Research on Teacher Learning - Michigan State University 1992, 8 s.
Götz Hillig: AUF DEM GIPFEL DES "OLYMP". Dokumentation über Makarenkos Konflikt mit Vertretern der ukrainischen "Socialerziehung" (Februar/März 1928). Makarenko-Referat, Marburg 1991, 177 s.
Red.: V. M. Korotov, L. Ju. Gordin: PIONĚRY MAKARENKOVĚDĚNIJA. (Sborník) NII TiMV APN SSSR, Moskva 1991, 193 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}