Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/1985 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 237-255
Autor / Author: Průcha, J., Walterová, E., Hejlová, H., Švecová, J., Žbirková, V., Lesáková, M., Cach, J., Valenta, J., Šimončič, J., Mukařovská, H.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Jaromír Janoušek. SPOLEČNÁ ČINNOST A KOMUNIKACE. Praha, Svoboda 1984, 243 s.
Vlastimil Pařízek. K OBSAHU VZDĚLÁNÍ A JEHO SOUDOBÝM PŘEMĚNÁM. Praha, SPN 1984, edice Pedagogické studie, sv. 1, 125 s.
Marie Králíková: KOMUNISTICKÁ VÝCHOVA A JEJÍ SLOŽKY. Praha, SPN 1983, 304 s.
S. Bezáková - J. Perhács. PEDAGOGIKA. Bratislava, SPN 1984, 187 s.
Jozef Migaš. KOMUNISTICKÝ SVETONÁZOR A ROBOTNÍCKA MLÁDEŽ. Bratislava, Smena 1984, 188 s.
Vladimír Štverák. ROBERT OWEN A JEHO PEDAGOGICKÉ SPISY. Z dějin pedagogiky, sv. 23, Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1983, 179 s.
Vlasta Pilčíková - Věra Staňková. KAPITOLY Z PEDAGOGIKY PRO PIONÝRSKÉ PRACOVNÍKY. Praha, Mladá fronta 1984, 134 s.
Bilibok Péterné, Sebestyén Istvánné, Zibolen Endre. ELSÖ ÓVODÁINK ÉLETÉBÓL 1829-1833. Budapest, Tánkönyvkiadó 1984, 184 s.
David Gordon. TEACHING, THEORY AND TROUBLE SHOOTING. JET - Journal of Education for Teaching England Volume 10, Number 2, May 1984, s. 106-118



Annotation:

Jaromír Janoušek. SPOLEČNÁ ČINNOST A KOMUNIKACE. Praha, Svoboda 1984, 243 s.
Vlastimil Pařízek. K OBSAHU VZDĚLÁNÍ A JEHO SOUDOBÝM PŘEMĚNÁM. Praha, SPN 1984, edice Pedagogické studie, sv. 1, 125 s.
Marie Králíková: KOMUNISTICKÁ VÝCHOVA A JEJÍ SLOŽKY. Praha, SPN 1983, 304 s.
S. Bezáková - J. Perhács. PEDAGOGIKA. Bratislava, SPN 1984, 187 s.
Jozef Migaš. KOMUNISTICKÝ SVETONÁZOR A ROBOTNÍCKA MLÁDEŽ. Bratislava, Smena 1984, 188 s.
Vladimír Štverák. ROBERT OWEN A JEHO PEDAGOGICKÉ SPISY. Z dějin pedagogiky, sv. 23, Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1983, 179 s.
Vlasta Pilčíková - Věra Staňková. KAPITOLY Z PEDAGOGIKY PRO PIONÝRSKÉ PRACOVNÍKY. Praha, Mladá fronta 1984, 134 s.
Bilibok Péterné, Sebestyén Istvánné, Zibolen Endre. ELSÖ ÓVODÁINK ÉLETÉBÓL 1829-1833. Budapest, Tánkönyvkiadó 1984, 184 s.
David Gordon. TEACHING, THEORY AND TROUBLE SHOOTING. JET - Journal of Education for Teaching England Volume 10, Number 2, May 1984, s. 106-118



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}