Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
3/1984 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 363-398
Autor / Author: Jůva, V., Coufalík, J., Lesáková, M., Cach, J., Bláha, K., Walterová, E., Čapek, V., Vávrová, I., Mandíková, M., Michalička, M., Barták, J., Helus, Z., Váňová, M.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Jarmila Skalková a kolektiv. ÚVOD DO METODOLOGIE A METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU. Praha, SPN 1983, 204 s.
Jan Průcha. POTŘEBY SOCIALISTICKÉ SPOLEČNOSTI A VZDĚLÁNÍ. Praha, Academia 1983, 168 s.
Vladislav Kačáni. OSOBNOSŤ ŽIAKA VO VÝCHOVNO-VZDELÁVACOM PROCESE. Bratislava, SPN 1983, 156 s.
Libor Pecha. L. N. TOLSTOJ A JEHO PEDAGOGICKÝ ODKAZ. Praha, SPN 1982, 206 s.
Andrej Milec. TEÓRIA PRACOVNÉHO VYUČOVANIA. Bratislava, SPN 1983, 232 s.
Karel Balcar. ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI. Praha, SPN 1983, 231 s.
Ju. K. Babanskij. PROBLÉMY POVYŠENIJA EFFEKTIVNOSTI PEDAGOGIČESKICH ISSLEDOVANIJ (DIDAKTIČESKIJ ASPEKT). Moskva, Pedagogika 1982, 192 s.
I. Ja. Lerner. RAZVITIJE MYŠLENIJA UČAŠČICHSJA V PROCESSE OBUČENIJA ISTORII (Rozvoj myšlení žáků v procesu výuky dějepisu) Moskva, Prosveščenije 1982, 189 s.
S. P. Baranov, L. R. Bolotinovová, T. V. Volikovová, V. A. Slastěnin. PEDAGOGIKA. Moskva, Prosveščenije 1981, 367 s.
D. D. Kiknadze. SISTEMA FAKTOROV DEJSTVIJA LIČNOSTI. Tbilisi, Izd. Sobčata sekartvelo 1983, s. 227
Ja. A. Mikk. OPTIMIZACIJA SLOŽNOSTI UČEBNOGO TEKSTA. Moskva, Prosveščenije 1982.
M. I. Ďjačenko, L. A. Kandybovič. PSYCHOLOGIA VYSŠEJ ŠKOLY. Minsk, Izdateľstvo BGU imeni V. A. Lenina, 2. vyd. 1981, 383 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1983/6-12
Clara Zetkin. REVOLUTIONÄRE BILDUNGSPOLITIK UND MARXISTISCHE PÄDAGOGIK. Eingeleitet und erläutert von Gerd Hohendorf Berlin (DDR), Volk und Wissen Verlag 1983, 478 s.



Annotation:

Jarmila Skalková a kolektiv. ÚVOD DO METODOLOGIE A METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU. Praha, SPN 1983, 204 s.
Jan Průcha. POTŘEBY SOCIALISTICKÉ SPOLEČNOSTI A VZDĚLÁNÍ. Praha, Academia 1983, 168 s.
Vladislav Kačáni. OSOBNOSŤ ŽIAKA VO VÝCHOVNO-VZDELÁVACOM PROCESE. Bratislava, SPN 1983, 156 s.
Libor Pecha. L. N. TOLSTOJ A JEHO PEDAGOGICKÝ ODKAZ. Praha, SPN 1982, 206 s.
Andrej Milec. TEÓRIA PRACOVNÉHO VYUČOVANIA. Bratislava, SPN 1983, 232 s.
Karel Balcar. ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI. Praha, SPN 1983, 231 s.
Ju. K. Babanskij. PROBLÉMY POVYŠENIJA EFFEKTIVNOSTI PEDAGOGIČESKICH ISSLEDOVANIJ (DIDAKTIČESKIJ ASPEKT). Moskva, Pedagogika 1982, 192 s.
I. Ja. Lerner. RAZVITIJE MYŠLENIJA UČAŠČICHSJA V PROCESSE OBUČENIJA ISTORII (Rozvoj myšlení žáků v procesu výuky dějepisu) Moskva, Prosveščenije 1982, 189 s.
S. P. Baranov, L. R. Bolotinovová, T. V. Volikovová, V. A. Slastěnin. PEDAGOGIKA. Moskva, Prosveščenije 1981, 367 s.
D. D. Kiknadze. SISTEMA FAKTOROV DEJSTVIJA LIČNOSTI. Tbilisi, Izd. Sobčata sekartvelo 1983, s. 227
Ja. A. Mikk. OPTIMIZACIJA SLOŽNOSTI UČEBNOGO TEKSTA. Moskva, Prosveščenije 1982.
M. I. Ďjačenko, L. A. Kandybovič. PSYCHOLOGIA VYSŠEJ ŠKOLY. Minsk, Izdateľstvo BGU imeni V. A. Lenina, 2. vyd. 1981, 383 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1983/6-12
Clara Zetkin. REVOLUTIONÄRE BILDUNGSPOLITIK UND MARXISTISCHE PÄDAGOGIK. Eingeleitet und erläutert von Gerd Hohendorf Berlin (DDR), Volk und Wissen Verlag 1983, 478 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}