(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Jůva, V., Coufalík, J., Lesáková, M., Cach, J., Bláha, K., Walterová, E., Čapek, V., Vávrová, I., Mandíková, M., Michalička, M., Barták, J., Helus, Z., Váňová, M.
Klíčová slova / Key words:
Jarmila Skalková a kolektiv. ÚVOD DO METODOLOGIE A METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU. Praha, SPN 1983, 204 s.
Jan Průcha. POTŘEBY SOCIALISTICKÉ SPOLEČNOSTI A VZDĚLÁNÍ. Praha, Academia 1983, 168 s.
Vladislav Kačáni. OSOBNOSŤ ŽIAKA VO VÝCHOVNO-VZDELÁVACOM PROCESE. Bratislava, SPN 1983, 156 s.
Libor Pecha. L. N. TOLSTOJ A JEHO PEDAGOGICKÝ ODKAZ. Praha, SPN 1982, 206 s.
Andrej Milec. TEÓRIA PRACOVNÉHO VYUČOVANIA. Bratislava, SPN 1983, 232 s.
Karel Balcar. ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI. Praha, SPN 1983, 231 s.
Ju. K. Babanskij. PROBLÉMY POVYŠENIJA EFFEKTIVNOSTI PEDAGOGIČESKICH ISSLEDOVANIJ (DIDAKTIČESKIJ ASPEKT). Moskva, Pedagogika 1982, 192 s.
I. Ja. Lerner. RAZVITIJE MYŠLENIJA UČAŠČICHSJA V PROCESSE OBUČENIJA ISTORII (Rozvoj myšlení žáků v procesu výuky dějepisu) Moskva, Prosveščenije 1982, 189 s.
S. P. Baranov, L. R. Bolotinovová, T. V. Volikovová, V. A. Slastěnin. PEDAGOGIKA. Moskva, Prosveščenije 1981, 367 s.
D. D. Kiknadze. SISTEMA FAKTOROV DEJSTVIJA LIČNOSTI. Tbilisi, Izd. Sobčata sekartvelo 1983, s. 227
Ja. A. Mikk. OPTIMIZACIJA SLOŽNOSTI UČEBNOGO TEKSTA. Moskva, Prosveščenije 1982.
M. I. Ďjačenko, L. A. Kandybovič. PSYCHOLOGIA VYSŠEJ ŠKOLY. Minsk, Izdateľstvo BGU imeni V. A. Lenina, 2. vyd. 1981, 383 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1983/6-12
Clara Zetkin. REVOLUTIONÄRE BILDUNGSPOLITIK UND MARXISTISCHE PÄDAGOGIK. Eingeleitet und erläutert von Gerd Hohendorf Berlin (DDR), Volk und Wissen Verlag 1983, 478 s.
Annotation:
Jarmila Skalková a kolektiv. ÚVOD DO METODOLOGIE A METOD PEDAGOGICKÉHO VÝZKUMU. Praha, SPN 1983, 204 s.
Jan Průcha. POTŘEBY SOCIALISTICKÉ SPOLEČNOSTI A VZDĚLÁNÍ. Praha, Academia 1983, 168 s.
Vladislav Kačáni. OSOBNOSŤ ŽIAKA VO VÝCHOVNO-VZDELÁVACOM PROCESE. Bratislava, SPN 1983, 156 s.
Libor Pecha. L. N. TOLSTOJ A JEHO PEDAGOGICKÝ ODKAZ. Praha, SPN 1982, 206 s.
Andrej Milec. TEÓRIA PRACOVNÉHO VYUČOVANIA. Bratislava, SPN 1983, 232 s.
Karel Balcar. ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI. Praha, SPN 1983, 231 s.
Ju. K. Babanskij. PROBLÉMY POVYŠENIJA EFFEKTIVNOSTI PEDAGOGIČESKICH ISSLEDOVANIJ (DIDAKTIČESKIJ ASPEKT). Moskva, Pedagogika 1982, 192 s.
I. Ja. Lerner. RAZVITIJE MYŠLENIJA UČAŠČICHSJA V PROCESSE OBUČENIJA ISTORII (Rozvoj myšlení žáků v procesu výuky dějepisu) Moskva, Prosveščenije 1982, 189 s.
S. P. Baranov, L. R. Bolotinovová, T. V. Volikovová, V. A. Slastěnin. PEDAGOGIKA. Moskva, Prosveščenije 1981, 367 s.
D. D. Kiknadze. SISTEMA FAKTOROV DEJSTVIJA LIČNOSTI. Tbilisi, Izd. Sobčata sekartvelo 1983, s. 227
Ja. A. Mikk. OPTIMIZACIJA SLOŽNOSTI UČEBNOGO TEKSTA. Moskva, Prosveščenije 1982.
M. I. Ďjačenko, L. A. Kandybovič. PSYCHOLOGIA VYSŠEJ ŠKOLY. Minsk, Izdateľstvo BGU imeni V. A. Lenina, 2. vyd. 1981, 383 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1983/6-12
Clara Zetkin. REVOLUTIONÄRE BILDUNGSPOLITIK UND MARXISTISCHE PÄDAGOGIK. Eingeleitet und erläutert von Gerd Hohendorf Berlin (DDR), Volk und Wissen Verlag 1983, 478 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: