Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
4/1984 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 501-519
Autor / Author: Opata, R., Reiner, R., Pařízek, V., Cenkl, P., Wahla, A., Walterová, E., Michalička, M., Mišurcová, V., Pech, V., Hrabal, V.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Vladimír Grulich. OSOBNOST A JEJÍ SPOLEČENSKÝ ROZVOJ. Praha, Panorama 1983, 344 s.
Jan Průcha. PERSPEKTIVY VZDĚLÁNÍ. Praha, SPN 1983, 110 s.
Monoszon, E. I. TEORETIČESKIJE OSNOVY KOMMUNISTIČESKOGO VOSPITANIJA ŠKOĽNIKOV. Moskva, Pedagogika 1983, 320 s.
V. V. Krajaveskij, I. Ja. Lerner (red.). TEORETIČESKIJE OSNOVY SODERŽANIJA OBŠČEGO SREDNEGO OBRAZOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1983, 352 s.
Ju. K. Babanskij. OPTIMACIJA UČEBNO-VSOPITATEĽNOGO PROCESSA (Metodičeskije osnovy). Moskva, Prosveščenije 1982, 192 s.
V. A. Medveděv. ROZVINUTÝ SOCIALISMUS: OTÁZKY FORMOVÁNÍ SPOLEČENSKÉHO VĚDOMÍ. Praha, nakl. Svoboda, nakl. Pravda 1983, 287 s.
R. Boldt, W. Eichler. FRIEDRICH WILHELM AUGUST FRÖBEL. Leipzig, Jena, Berlin, Urania-Verlag 2. vyd. 1982, 132 s.
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1983/3,4
Noel Entwistle. STYLE OF LEARNING AND TEACHING - AN INTEGRATED OUTLINE OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY FOR STUDENTS, TEACHERS, AND LECTURERS (Styly učení a vyučování - celkový nárys pedagogické psychologie pro studenty, učitele a lektory). Chichester, John Willy and Sohn 1983.



Annotation:

Vladimír Grulich. OSOBNOST A JEJÍ SPOLEČENSKÝ ROZVOJ. Praha, Panorama 1983, 344 s.
Jan Průcha. PERSPEKTIVY VZDĚLÁNÍ. Praha, SPN 1983, 110 s.
Monoszon, E. I. TEORETIČESKIJE OSNOVY KOMMUNISTIČESKOGO VOSPITANIJA ŠKOĽNIKOV. Moskva, Pedagogika 1983, 320 s.
V. V. Krajaveskij, I. Ja. Lerner (red.). TEORETIČESKIJE OSNOVY SODERŽANIJA OBŠČEGO SREDNEGO OBRAZOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1983, 352 s.
Ju. K. Babanskij. OPTIMACIJA UČEBNO-VSOPITATEĽNOGO PROCESSA (Metodičeskije osnovy). Moskva, Prosveščenije 1982, 192 s.
V. A. Medveděv. ROZVINUTÝ SOCIALISMUS: OTÁZKY FORMOVÁNÍ SPOLEČENSKÉHO VĚDOMÍ. Praha, nakl. Svoboda, nakl. Pravda 1983, 287 s.
R. Boldt, W. Eichler. FRIEDRICH WILHELM AUGUST FRÖBEL. Leipzig, Jena, Berlin, Urania-Verlag 2. vyd. 1982, 132 s.
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1983/3,4
Noel Entwistle. STYLE OF LEARNING AND TEACHING - AN INTEGRATED OUTLINE OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY FOR STUDENTS, TEACHERS, AND LECTURERS (Styly učení a vyučování - celkový nárys pedagogické psychologie pro studenty, učitele a lektory). Chichester, John Willy and Sohn 1983.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}