(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Opata, R., Reiner, R., Pařízek, V., Cenkl, P., Wahla, A., Walterová, E., Michalička, M., Mišurcová, V., Pech, V., Hrabal, V.
Klíčová slova / Key words:
Vladimír Grulich. OSOBNOST A JEJÍ SPOLEČENSKÝ ROZVOJ. Praha, Panorama 1983, 344 s.
Jan Průcha. PERSPEKTIVY VZDĚLÁNÍ. Praha, SPN 1983, 110 s.
Monoszon, E. I. TEORETIČESKIJE OSNOVY KOMMUNISTIČESKOGO VOSPITANIJA ŠKOĽNIKOV. Moskva, Pedagogika 1983, 320 s.
V. V. Krajaveskij, I. Ja. Lerner (red.). TEORETIČESKIJE OSNOVY SODERŽANIJA OBŠČEGO SREDNEGO OBRAZOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1983, 352 s.
Ju. K. Babanskij. OPTIMACIJA UČEBNO-VSOPITATEĽNOGO PROCESSA (Metodičeskije osnovy). Moskva, Prosveščenije 1982, 192 s.
V. A. Medveděv. ROZVINUTÝ SOCIALISMUS: OTÁZKY FORMOVÁNÍ SPOLEČENSKÉHO VĚDOMÍ. Praha, nakl. Svoboda, nakl. Pravda 1983, 287 s.
R. Boldt, W. Eichler. FRIEDRICH WILHELM AUGUST FRÖBEL. Leipzig, Jena, Berlin, Urania-Verlag 2. vyd. 1982, 132 s.
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1983/3,4
Noel Entwistle. STYLE OF LEARNING AND TEACHING - AN INTEGRATED OUTLINE OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY FOR STUDENTS, TEACHERS, AND LECTURERS (Styly učení a vyučování - celkový nárys pedagogické psychologie pro studenty, učitele a lektory). Chichester, John Willy and Sohn 1983.
Annotation:
Vladimír Grulich. OSOBNOST A JEJÍ SPOLEČENSKÝ ROZVOJ. Praha, Panorama 1983, 344 s.
Jan Průcha. PERSPEKTIVY VZDĚLÁNÍ. Praha, SPN 1983, 110 s.
Monoszon, E. I. TEORETIČESKIJE OSNOVY KOMMUNISTIČESKOGO VOSPITANIJA ŠKOĽNIKOV. Moskva, Pedagogika 1983, 320 s.
V. V. Krajaveskij, I. Ja. Lerner (red.). TEORETIČESKIJE OSNOVY SODERŽANIJA OBŠČEGO SREDNEGO OBRAZOVANIJA. Moskva, Pedagogika 1983, 352 s.
Ju. K. Babanskij. OPTIMACIJA UČEBNO-VSOPITATEĽNOGO PROCESSA (Metodičeskije osnovy). Moskva, Prosveščenije 1982, 192 s.
V. A. Medveděv. ROZVINUTÝ SOCIALISMUS: OTÁZKY FORMOVÁNÍ SPOLEČENSKÉHO VĚDOMÍ. Praha, nakl. Svoboda, nakl. Pravda 1983, 287 s.
R. Boldt, W. Eichler. FRIEDRICH WILHELM AUGUST FRÖBEL. Leipzig, Jena, Berlin, Urania-Verlag 2. vyd. 1982, 132 s.
VERGLEICHENDE PÄDAGOGIK 1983/3,4
Noel Entwistle. STYLE OF LEARNING AND TEACHING - AN INTEGRATED OUTLINE OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY FOR STUDENTS, TEACHERS, AND LECTURERS (Styly učení a vyučování - celkový nárys pedagogické psychologie pro studenty, učitele a lektory). Chichester, John Willy and Sohn 1983.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: