Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/1983 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 247-268
Autor / Author: Grulich, V., Michalička, M., Jůva, V., Rys, S., Kolář, Z., Auředníková, H., Valenta, J., Rýdl, K., Cach, J.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Marie Hradečná. ÚLOHA CITOVÉ SLOŽKY V PROCESU VÝCHOVY. Praha, Academia, Studie ČSAV, č. 17, 1982, 97 s.
Leonid Iljič Brežněv. O MLÁDEŽI. Praha, Mladá fronta 1981, 230 s.
Hana Schneiderová. VLIV ESTETICKÉ VÝCHOVY NA UTVÁŘENÍ POSTOJŮ A ŽIVOTNÍHO STYLU DOSPÍVAJÍCÍ MLÁDEŽE. Praha, Univerzita Karlova 1982, 77 s.
Kolektiv. UTVÁŘENÍ VZTAHU UČITELŮ A ŽÁKŮ V SOCIALISTICKÉ ŠKOLE. Praha, Univerzita Karlova 1981, 232 s.
Vladimír Jůva. VYSOKÁ ŠKOLA A VÝCHOVA. Brno, UJEP 1981, 162 s.
J. L. Kolominskij. PSYCHOLÓGIA VZÁJOMNÝCH VZŤAHOV V MALÝCH SKUPINÁCH. Bratislava, SPN 1980, 288 s.
Czeslaw Czapów - Stanislaw Jedlewski. RESOCIALIZAČNÍ PEDAGOGIKA. Praha, SPN 1981, 416 s.
Wilhelm Pieck. ZUR BILDUNGSPOLITIK DER ARBEITERBEWEGUNG. REDEN UND SCHRIFTEN. AUSGEWÄHLT, EINGELEITET UND ERLÄUTERT VON RUDI SCHULZ. Berlin, Volk und Wissen 1981, 368 s.
JAHRBUCH FÜR ERZIEHUNGS UND SCHULGESCHICHTE 21/1981. Berlin, DDR, Akademie der Pädagogischen Wissenschaften, 271 s.



Annotation:

Marie Hradečná. ÚLOHA CITOVÉ SLOŽKY V PROCESU VÝCHOVY. Praha, Academia, Studie ČSAV, č. 17, 1982, 97 s.
Leonid Iljič Brežněv. O MLÁDEŽI. Praha, Mladá fronta 1981, 230 s.
Hana Schneiderová. VLIV ESTETICKÉ VÝCHOVY NA UTVÁŘENÍ POSTOJŮ A ŽIVOTNÍHO STYLU DOSPÍVAJÍCÍ MLÁDEŽE. Praha, Univerzita Karlova 1982, 77 s.
Kolektiv. UTVÁŘENÍ VZTAHU UČITELŮ A ŽÁKŮ V SOCIALISTICKÉ ŠKOLE. Praha, Univerzita Karlova 1981, 232 s.
Vladimír Jůva. VYSOKÁ ŠKOLA A VÝCHOVA. Brno, UJEP 1981, 162 s.
J. L. Kolominskij. PSYCHOLÓGIA VZÁJOMNÝCH VZŤAHOV V MALÝCH SKUPINÁCH. Bratislava, SPN 1980, 288 s.
Czeslaw Czapów - Stanislaw Jedlewski. RESOCIALIZAČNÍ PEDAGOGIKA. Praha, SPN 1981, 416 s.
Wilhelm Pieck. ZUR BILDUNGSPOLITIK DER ARBEITERBEWEGUNG. REDEN UND SCHRIFTEN. AUSGEWÄHLT, EINGELEITET UND ERLÄUTERT VON RUDI SCHULZ. Berlin, Volk und Wissen 1981, 368 s.
JAHRBUCH FÜR ERZIEHUNGS UND SCHULGESCHICHTE 21/1981. Berlin, DDR, Akademie der Pädagogischen Wissenschaften, 271 s.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}