(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Grulich, V., Němečková, J., Blížkovský, B., Strnad, E., Singule, F., Šoler, K., Opata, R., Vonková, H.
Klíčová slova / Key words:
J. Kojzar: K problematice podstaty a společenské funkce výchovy
J. Kopáč: Dějiny české školy a pedagogiky v letech 1867—1914
Z. Jesenská: Rozvíjení společenské aktivity žáků
O osobnost Josefa lúlehly, představitele pozitivisticky orientovaného učitelstva
Marian Wachowski: Geneza szkoły
N. F. Talyzina: Teoretičeskije problemy programmirovannogo obučenija
F. G. Kostjaschkin: Die Entwicklung der ganztägigen Erziehung im Schulweson der Sowjetunion
Nová pedagogická literatura v Čs. knihovnách
Annotation:
J. Kojzar: K problematice podstaty a společenské funkce výchovy
J. Kopáč: Dějiny české školy a pedagogiky v letech 1867—1914
Z. Jesenská: Rozvíjení společenské aktivity žáků
O osobnost Josefa lúlehly, představitele pozitivisticky orientovaného učitelstva
Marian Wachowski: Geneza szkoły
N. F. Talyzina: Teoretičeskije problemy programmirovannogo obučenija
F. G. Kostjaschkin: Die Entwicklung der ganztägigen Erziehung im Schulweson der Sowjetunion
Nová pedagogická literatura v Čs. knihovnách
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: