Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
2/1978 -
Studie Studies

(CZ) K rozvíjení teorie vzdělávání učitelů se zřetelem k dalšímu rozvoji čs. výchovně vzdělávací soustavy
(EN) Development of the Theory of Teacher Education with Regard to Further Development of the Czechoslovak Educational Systém

Strana / Page: 153-162
Autor / Author: Tmej, K.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Annotation:

In connection with the paper on further development of the Czechoslovak education system, which gives concrete form to the policy programme of the Communist Party of Czechoslovakia outlined by its 15th Congress, a system of further education of educationists is being worked out in Czechoslovakia. This system of further education is part of a lifelong, phased teacher education. The system of further education of educationists proceeds from the fact that the tasks as well as socially professional characteristics of educationists are developing and changing in the course of their lifelong professional career. Further education of teachers is therefore conceived in such a way as to be in keeping with the dynamic of changes in science, technology, culture and education itself, as well as with the specific features of the individual phases of the educationist’s professional career. One of the basic problems of the proposed system of further education of teachers is its efficiency. In this connection further education will become one of the effective media in directing education. Further education is to result in innovations in the educational system altering in this sense, in keeping with the intentions of the Party and State organs, the educational work of each educationist. This is the end to which the theoretical and conceptual handling of the teacher education system as a whole, which is an organic part of the overall system of education in Czechoslovakia, is being directed.



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}