Přejít k obsahu webu
  • O časopisu
  • Archiv čísel z let 1951–2018
  • Vyhledat článek
  • Zásady cookies
  • Čeština
  • English
3/1989 -
Recenze Review

(CZ) Recenze
(EN) Review

Strana / Page: 343-357
Autor / Author: Tuček, A., Pavelková, I., Průcha, J., Lesáková, M., Nakonečný, M., Bláha, K.
Klíčová slova / Key words:


Anotace:

Vlastimil Pařízek. UČITEL A JEHO POVOLÁNÍ. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1988, 124 s.
Jarmila Kotásková. SOCIALIZACE A MORÁLNÍ VÝVOJ DÍTĚTE. Praha, Academia 1987, 140 s.
Peter Gavora a kol. PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA V ZÁKLADNEJ ŠKOLE. Bratislava, Veda 1988, 249 s.
Július Boroš. CITOVÝ SVET MLADÉHO ČLOVEKA. Bratislava, Smena 1988, 212 s.
B. Weidenmann, A. Krapp, M. Hofer, G. L. Huber, M. Mandl. PÄDAGOGISCHE PSYCHOLOGIE. Ein Lehrbuch Psychologie Verlags Union Urban u. Schwarzenberg, München - Weinheim 1986, 873 s.
Joseph S. Renzulli (Ed.) SYSTEMS AND MODELS FOR DEVELOPING PROGRAMS FOR THE GIFTED AND TALENTED. Creative Learning Press, Inc., Mansfield Center, Connecticut 1986, 484 s., schémata, grafy, tabulky, bibliografie
Joseph S. Renzulli - Sally M. Reis. THE SCHOOL WIDE ENRICHMENT MODEL (A COMPREHESIVE PLAN FOR EDUCATIONAL EXCELLENCE.) Creative Learning Press, Inc., Mansfield Center, Connecticut 1985, 522 s., schémata, grafy, tabulky, bibliografie



Annotation:

Vlastimil Pařízek. UČITEL A JEHO POVOLÁNÍ. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1988, 124 s.
Jarmila Kotásková. SOCIALIZACE A MORÁLNÍ VÝVOJ DÍTĚTE. Praha, Academia 1987, 140 s.
Peter Gavora a kol. PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA V ZÁKLADNEJ ŠKOLE. Bratislava, Veda 1988, 249 s.
Július Boroš. CITOVÝ SVET MLADÉHO ČLOVEKA. Bratislava, Smena 1988, 212 s.
B. Weidenmann, A. Krapp, M. Hofer, G. L. Huber, M. Mandl. PÄDAGOGISCHE PSYCHOLOGIE. Ein Lehrbuch Psychologie Verlags Union Urban u. Schwarzenberg, München - Weinheim 1986, 873 s.
Joseph S. Renzulli (Ed.) SYSTEMS AND MODELS FOR DEVELOPING PROGRAMS FOR THE GIFTED AND TALENTED. Creative Learning Press, Inc., Mansfield Center, Connecticut 1986, 484 s., schémata, grafy, tabulky, bibliografie
Joseph S. Renzulli - Sally M. Reis. THE SCHOOL WIDE ENRICHMENT MODEL (A COMPREHESIVE PLAN FOR EDUCATIONAL EXCELLENCE.) Creative Learning Press, Inc., Mansfield Center, Connecticut 1985, 522 s., schémata, grafy, tabulky, bibliografie



Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:

Literatura / References:


Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Souhlas s použitím souborů cookies
Aby bylo prohlížení těchto stránek co nejpříjemnější a plně funkční, používáme jako většina webů soubory cookies. Cookies jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení. Uchovávají v sobě některé informace o Vás či o Vašem zařízení. Svůj souhlas s použitím cookies můžete kdykoliv odvolat.
Funkční Vždy aktivní
Tyto cookies zabezpečují řádné fungování naší webové stránky. Uchovávají v sobě např. volbu preferovaného jazyku webu. Bez těchto cookies by naše webová stránka nefungovala úplně správně. Jejich použití je nevyhnutelné, uchovávají se pouze krátce.
Preferences
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Tyto cookies slouží k získávání údajů o návštěvnosti našeho webu, informací o tom, co na stránce vyhledáváte, a též ke zjišťování, jak se po naší stránce pohybujete. Díky nim můžeme stránku upravit tak, aby byla co nejpříjemnější na používání. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Vybrat, co přijmu
{title} {title} {title}