(CZ) Recenze
(EN) Review
Autor / Author: Holubář, Z., Cach, J., Pařízek, V., Hejlová, H., Švecová, J., Grulich, V., Mandíková, M., Vánová, M., Bacík, F., Michalička, V., Lesáková, M., Sedlák, J., Mišurcová, V.
Klíčová slova / Key words:
Miloš Sovák. BIOLOGICKÉ ZÁKLADY UČENÍ. Praha, Státní pedagogické nakladatelství, 1985, 215 s.
Miroslav Cipro. PRŮVODCE DĚJINAMI VÝCHOVY. Praha, Panorama 1984, 579 s.
Vladimír Čára - Miloslav Rosenzweig - Anna Marie Effenbergerová. AKTUÁLNÍ OTÁZKY VZDĚLÁNÍ A VÝCHOVY V SOCIALISTICKÉ ŠKOLE (srovnávací studie) Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 109 s.
Petr Sak. SOCIÁLNÍ VÝVOJ MLÁDEŽE. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 105 s.
Chrudoš Vorlíček. ÚVOD DO TEORIE VÝCHOVY. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 238 s.
Stanislav Opatřil a kol. PEDAGOGIKA PRO UČITELSTVÍ PRVNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 206 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1985/7-12
P. R. Atutov, M. N. Skatkin, Ja. S. Turbovskoj (red.) METODOLOGIČESKIJE PROBLEMY RAZVITIJA PEDAGOGIČESKOJ NAUKI. Moskva, Pedagogika 1985, 236 s.
GODIŠNIK ISTRORIJA NA OBRAZOVANIJETO V BLGARIJA. zv. 1 (1983), zv. 2 (1984), z v. 3 (1985) Ministerstvo na narodnata prosveta, Gabrovo, Nacionalen muzej na obrazovanijeto
A KÖZOKTATÁS VILÁGPROBLÉMÁI VÁLOGATÁS AZ UNESCO PERSPEKTIVES CÍMÜ FOLYÓIRATÁBÓL (Světové problémy školstva. Výběr z periodika UNESCO „Perspektivy“) Budapešť, Gondolât 1985, 344 s.
Publikace Drážďanské vysoké školy pedagogické
E. Catarsi, (ed.) TWENTIETH CENTURY PRE-SCHOOL EDUCATION: TIMES, IDEAS AND PORTRAITS. Centro Studi "Bruno Ciari" Milano, F. Angeli 1985, 256 s.
Annotation:
Miloš Sovák. BIOLOGICKÉ ZÁKLADY UČENÍ. Praha, Státní pedagogické nakladatelství, 1985, 215 s.
Miroslav Cipro. PRŮVODCE DĚJINAMI VÝCHOVY. Praha, Panorama 1984, 579 s.
Vladimír Čára - Miloslav Rosenzweig - Anna Marie Effenbergerová. AKTUÁLNÍ OTÁZKY VZDĚLÁNÍ A VÝCHOVY V SOCIALISTICKÉ ŠKOLE (srovnávací studie) Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 109 s.
Petr Sak. SOCIÁLNÍ VÝVOJ MLÁDEŽE. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 105 s.
Chrudoš Vorlíček. ÚVOD DO TEORIE VÝCHOVY. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 238 s.
Stanislav Opatřil a kol. PEDAGOGIKA PRO UČITELSTVÍ PRVNÍHO STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Praha, Státní pedagogické nakladatelství 1985, 206 s.
SOVETSKAJA PEDAGOGIKA 1985/7-12
P. R. Atutov, M. N. Skatkin, Ja. S. Turbovskoj (red.) METODOLOGIČESKIJE PROBLEMY RAZVITIJA PEDAGOGIČESKOJ NAUKI. Moskva, Pedagogika 1985, 236 s.
GODIŠNIK ISTRORIJA NA OBRAZOVANIJETO V BLGARIJA. zv. 1 (1983), zv. 2 (1984), z v. 3 (1985) Ministerstvo na narodnata prosveta, Gabrovo, Nacionalen muzej na obrazovanijeto
A KÖZOKTATÁS VILÁGPROBLÉMÁI VÁLOGATÁS AZ UNESCO PERSPEKTIVES CÍMÜ FOLYÓIRATÁBÓL (Světové problémy školstva. Výběr z periodika UNESCO „Perspektivy“) Budapešť, Gondolât 1985, 344 s.
Publikace Drážďanské vysoké školy pedagogické
E. Catarsi, (ed.) TWENTIETH CENTURY PRE-SCHOOL EDUCATION: TIMES, IDEAS AND PORTRAITS. Centro Studi "Bruno Ciari" Milano, F. Angeli 1985, 256 s.
Článek ke stažení v češtině [PDF]:
Download the article in English [PDF]:
Literatura / References: