Home » Sekce

Důležité kontakty

Email:
doktorska.konference.2013@gmail.com

Předsedkyně OV:
veronika.krabsova@pedf.cuni.cz

Webmaster:
vit.stastny@seznam.cz

Sekce

PLENÁRNÍ ŘEČNÍK

9:15 – 10:00 PhDr. Ing. Petr Soukup: Mezinárodní studie občanské výchovy (ICCS 2009): Od myšlenky k analýze dat


DOPOLEDNE (10:15 – 11:35)

Sekce 1: Explanation driven; místnost M204

10:15 – 10:35 Svobodová Zuzana: Metodologie výzkumu odkladů povinné školní docházky

10:35 – 10:55 Horáčková Klára: Integrace žáků cizinců v české primární škole – případová studie

10:55 – 11:15 Kobrová Petra: Systematický přístup k podpoře nadání v primární škole

11:15 – 11:35 Lauermann Marek: Hlavní rysy konceptu komunitní školy ve vzdělávacím systému ČR

 

Sekce 2: Data driven; místnost M306

10:15 – 10:35 Bláhová Veronika: Variabilita vývoje počáteční čtenářské gramotnosti u dětí s SLI a bez patologie ve vývoji řeči

10:35 – 10:55 Kučerová Tereza: Variabilita vývoje počáteční čtenářské gramotnosti u dětí s rodinným rizikem dyslexie

10:55 – 11:15 Lisnerová Romana: Kontinuita předškolního a základního vzdělávání v kontextu kurikulární reformy

11:15 – 11:30 Simonová Jaroslava: Využití zakotvené teorie pro výzkum volby školy na úrovni primárního vzdělávání

 

Sekce 3: Paradigm driven, Theory driven; místnost M209

10:15 – 10:35 Zámečníková Veronika: Badatelsky orientovaná výuka se zaměřením na obecnou a anorganickou chemii

10:35 – 10:55 Petriláková Monika: Badatelsky orientované vyučování v organické chemii

10:55 – 11:15 Třeštíková Tereza: Chemie potravin a výživa v RVP pro gymnázia a ve středoškolských učebnicích

11:15 – 11:30 Pivarč Jakub: Metodologické aspekty diagnostiky a výzkumu žákovských prekoncepcí

  

ODPOLEDNE 1 (12:40 – 14:00)

Sekce 1: Explanation driven; místnost M204

12:40 – 13:00 Krabsová Veronika: Metodologické přístupy k výzkumu formativního hodnocení žáků

13:00 – 13:20 Velechovská Michaela: Mentoring jako nástroj podpory profesního rozvoje učitelů a studentů učitelství

13:20 – 13:40 Novotná Andrea: Současný stav mentoringu začínajícího učitele v České republice, VB a Německu

13:40 – 14:00 Novotná Hana: Výzkumné metody pro zjišťování typu rané vazby a úrovně sociální kognice

 

Sekce 2: Data driven; místnost M306

12:40 – 13:00 Neuwirthová Barbora: Kudy vede cesta mezi školním a neškolním učením? Diskuze nad metodologií.

13:00 – 13:20 Studená Hana: Sociální determinanty rozvoje hudebního zájmu a talentu

13:20 – 13:40 Hořejší Jarmila: Dítě v předškolním věku a naplňování klíčových kompetencí pohledem pedagogů a v porovnání s předškolním kurikulem

13:40 – 14:00 Onder Jakub: Konstrukce identity a intencionality u dospívajících delikventů

 

Sekce 3: Paradigm driven, Theory driven; místnost M209

12:40 – 13:00 Zimová Lucie: Co je to kánon v prostředí české školy?

13:00 – 13:20 Kotlebová Sandra: Výskum výučbových štýlov učiteľov ESP na vysokej škole

13:20 – 13:40 Poórová Edita: Hodnotenie študentov na vysokej škole

13:40 – 14:00 Šťastný Vít: Metodologické výzvy komparativního výzkumu stínového vzdělávání

 

ODPOLEDNE 2 (14:15 – 15:35)

Sekce 1: Explanation driven; místnost M204

14:15 – 14:35 Hrabec Ondřej: Herní styl očima hráčů videoher

14:35 – 14:55 Havlíčková Radka: Diagnostika časové perspektivy u středoškolské mládeže

14:55 – 15:15 Rameš František: Metodologický záměr výzkumu kurikula ve vybraných geologických tématech

 

Sekce 2: Data driven; místnost M306

14:15 – 14:35 Moraová Hana: Proč a jak studovat svět učebnic matematiky? – Metodologické přístupy k výzkumu

14:35 – 14:55 Vyleťal Pavel: Dlouhodobý program primární prevence, zaměřený na ochranu zdraví a bezpečnosti žáků SOŠ a SOU

14:55 – 15:15 Kitzberger Jindřich: Alternativní školy a specifika jejich řízení (metodika výzkumu)

 

Sekce 3: Paradigm driven, Theory driven; místnost M209

14:15 – 14:35 Gorčíková Magdaléna: Vliv rodiny na utváření a podporu rozvoje raných čtenářských dovednosti

14:35 – 14:55 Horková Lenka: Použivanie rozprávok

14:55 – 15:15 Whitcroft Ladislava: Výuka čtenářských strategií ve Velké Británii a Ontariu

15:15 – 15:35 Prajsová Eva: Les jako významný bioindikátor kvality prostředí a jeho reflexe ve vzdělávacím procesu