2018 |
leden |
únor |
březen |
duben |
květen |
červen |
červenec |
srpen |
září |
říjen |
listopad |
prosinec |
I – přípravné práce v KA, rozpracování, naplánování KA |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I/1a – pořízení videozáznamů |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
I/1a – metodici pedagogicko-psychologickí reflexe – rešerše, revize, analýza atd. |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
I/1a – vzdělávání v oblasti řízené reflexe výuky, vedou metodici pedagogicko-psychologické reflexe,podpořené osoby učitelé FŠ |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
I/1b – metodici volitelné praxe – databáze vhodných škol a zařízení, příprava sylabů a metodických materiálů pro studenty |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
I/2a – metodici mentoringu – rešerše, příprava vzdělávacího programu pro učitele VŠ i FŠ |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
I/2a – vzdělávací program v mentoringu, vedou metodici mentoringu, podpořené osoby učitelé VŠ a FŠ |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
II/2b – příprava vzdělávacího programu pro mentory |
|
|
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
II/2b – vzdělávání budoucích mentorů (zkušený VŠ učitel jako podpořená osoba) |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
II/2c – podpora začínajích VŠ učitelů pro výuku AJ (lektor a konzultant výukových materiálů v AJ jako člen RT) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
II/3a – příprava workshopů, oslovení vedoucích kateder, výběr podpořených osob |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
II/3a – workshopy (VŠ učitel jako podpořená osoba) |
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
III – přípravné práce v KA (navazování spolupráce s učiteli, katedrami atd.) |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
III/1b – příprava výukových materiálů pro kurzy pro práci v heterogenní třídě a efektivní spolupráci s rodiči |
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
III/1b,2b – tvorba a zpracování videozáznamů (pozice tvůrce a editor videozáznamů) |
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
III/2b – přípravná fáze před videokluby |
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
III/3a – příprava výukových materiálů pro kurzy v teoretických předmětech v rámci pedagogicko-psychologické přípravy |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
IV/3a – příprava výzvy pro tvorbu tandemů a oslovení všech kateder PedF UK |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
IV/3b – příprava nástrojů pro dotazníková šetření |
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019 |
leden |
únor |
březen |
duben |
květen |
červen |
červenec |
srpen |
září |
říjen |
listopad |
prosinec |
I/1a – vzdělávání v oblasti řízené reflexe výuky, vedou metodici pedagogicko-psychologické reflexe,podpořené osoby učitelé FŠ |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I/1a – výuka studentů, vedou vedoucí pedagogické reflexe a metodici ped-psych. reflexe |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
X |
X |
X |
X |
I/1b – metodici volitelné praxe – databáze vhodných škol a zařízení, příprava sylabů a metodických materiálů pro studenty |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I/1b -výuka studentů, vedou vedoucí volitelné praxe a metodici volitelné praxe |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
X |
X |
X |
X |
I/2a – vzdělávací program v mentoringu, vedou metodici mentoringu, podpořené osoby učitelé VŠ a FŠ |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I/2a – výuka studentů v metnoringu, vedou mentoři z VŠ a FŠ |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
X |
X |
X |
X |
II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
X |
X |
X |
II/2c – podpora začínajích VŠ učitelů pro výuku AJ (lektor a konzultant výukových materiálů v AJ jako člen RT) |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
II/2c – tvorba výukových materiálů (členové RT -lektor a konzultant výukových materiálů v AJ, tvůrce učebních materiálů v AJ) |
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
II/3a – workshopy (VŠ učitel jako podpořená osoba) |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
II/3a – metodici formativního hodnocení jako členové RT |
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 2. běh |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
X |
X |
X |
III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 2. běh |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
IV/3a – zpracování výstupních prezentací a popisů projektů akčního výzkumu, realizace závěrečného semináře |
|
|
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
IV/3b – příprava nástrojů pro dotazníková šetření |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iv/3b – realizace sběru dat šetření |
|
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020 |
leden |
únor |
březen |
duben |
květen |
červen |
červenec |
srpen |
září |
říjen |
listopad |
prosinec |
I/1a – výuka studentů, vedou vedoucí pedagogické reflexe a metodici ped-psych. reflexe |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
I/1b -výuka studentů, vedou vedoucí volitelné praxe a metodici volitelné praxe |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
I/2a – výuka studentů v metnoringu, vedou mentoři z VŠ a FŠ |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
I – vyhodnocení projektu, příprava materiálů pro zveřejnění výsledků, archivace a sdilení |
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II/2c – tvorba výukových materiálů (členové RT -lektor a konzultant tvůrce učebních materiálů v AJ) |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
II/3a – metodici formativního hodnocení jako členové RT |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 4. běh |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III/3a – kurzy pro studenty budoucí učitele 4. běh |
|
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV/3a – zpracování výstupních prezentací a popisů projektů akčního výzkumu, realizace závěrečného semináře |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV/3a – příprava výstupní publikace, zajištění sdílení výstupů se studenty PedF UK |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
IV/3b – analýzy, interpretace a prezentace získaných dat |
X |
X |
X |
X |
X |
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pozn. Management všech klíčových aktivit je do projektu zapojen po celou dobu trvání projektu. Do harmonogramu nejsou zaznamenány všechny činnosti, které po dobu realizace projektu budou vykonávat. |
|
|
|
|