| 2018 | leden | únor | březen | duben | květen | červen | červenec | srpen | září | říjen | listopad | prosinec |
| I – přípravné práce v KA, rozpracování, naplánování KA | X | X | X | |||||||||
| I/1a – pořízení videozáznamů | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
| I/1a – metodici pedagogicko-psychologickí reflexe – rešerše, revize, analýza atd. | X | X | X | X | X | X | ||||||
| I/1a – vzdělávání v oblasti řízené reflexe výuky, vedou metodici pedagogicko-psychologické reflexe,podpořené osoby učitelé FŠ | X | X | X | X | ||||||||
| I/1b – metodici volitelné praxe – databáze vhodných škol a zařízení, příprava sylabů a metodických materiálů pro studenty | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
| I/2a – metodici mentoringu – rešerše, příprava vzdělávacího programu pro učitele VŠ i FŠ | X | X | X | X | X | X | ||||||
| I/2a – vzdělávací program v mentoringu, vedou metodici mentoringu, podpořené osoby učitelé VŠ a FŠ | X | X | X | X | ||||||||
| II/2b – příprava vzdělávacího programu pro mentory | X | X | ||||||||||
| II/2b – vzdělávání budoucích mentorů (zkušený VŠ učitel jako podpořená osoba) | X | X | X | X | ||||||||
| II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) | X | X | X | X | ||||||||
| II/2c – podpora začínajích VŠ učitelů pro výuku AJ (lektor a konzultant výukových materiálů v AJ jako člen RT) | X | X | X | |||||||||
| II/3a – příprava workshopů, oslovení vedoucích kateder, výběr podpořených osob | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||
| II/3a – workshopy (VŠ učitel jako podpořená osoba) | X | X | X | X | ||||||||
| III – přípravné práce v KA (navazování spolupráce s učiteli, katedrami atd.) | X | X | X | X | ||||||||
| III/1b – příprava výukových materiálů pro kurzy pro práci v heterogenní třídě a efektivní spolupráci s rodiči | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh | X | X | X | |||||||||
| III/1b,2b – tvorba a zpracování videozáznamů (pozice tvůrce a editor videozáznamů) | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| III/2b – přípravná fáze před videokluby | X | X | X | X | X | X | X | X | ||||
| III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele | X | X | X | |||||||||
| III/3a – příprava výukových materiálů pro kurzy v teoretických předmětech v rámci pedagogicko-psychologické přípravy | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh | X | X | X | |||||||||
| IV/3a – příprava výzvy pro tvorbu tandemů a oslovení všech kateder PedF UK | X | X | X | X | X | X | ||||||
| IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| IV/3b – příprava nástrojů pro dotazníková šetření | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | ||
| 2019 | leden | únor | březen | duben | květen | červen | červenec | srpen | září | říjen | listopad | prosinec |
| I/1a – vzdělávání v oblasti řízené reflexe výuky, vedou metodici pedagogicko-psychologické reflexe,podpořené osoby učitelé FŠ | X | |||||||||||
| I/1a – výuka studentů, vedou vedoucí pedagogické reflexe a metodici ped-psych. reflexe | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| I/1b – metodici volitelné praxe – databáze vhodných škol a zařízení, příprava sylabů a metodických materiálů pro studenty | X | |||||||||||
| I/1b -výuka studentů, vedou vedoucí volitelné praxe a metodici volitelné praxe | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| I/2a – vzdělávací program v mentoringu, vedou metodici mentoringu, podpořené osoby učitelé VŠ a FŠ | X | |||||||||||
| I/2a – výuka studentů v metnoringu, vedou mentoři z VŠ a FŠ | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| II/2c – podpora začínajích VŠ učitelů pro výuku AJ (lektor a konzultant výukových materiálů v AJ jako člen RT) | X | X | X | X | X | |||||||
| II/2c – tvorba výukových materiálů (členové RT -lektor a konzultant výukových materiálů v AJ, tvůrce učebních materiálů v AJ) | X | X | X | X | X | X | X | |||||
| II/3a – workshopy (VŠ učitel jako podpořená osoba) | X | X | X | X | X | X | ||||||
| II/3a – metodici formativního hodnocení jako členové RT | X | X | X | X | X | X | ||||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh | X | X | ||||||||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 2. běh | X | X | X | X | X | |||||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh | X | X | X | |||||||||
| III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |||
| III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 1. běh | X | X | ||||||||||
| III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 2. běh | X | X | X | X | X | |||||||
| III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh | X | X | X | |||||||||
| IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X |
| IV/3a – zpracování výstupních prezentací a popisů projektů akčního výzkumu, realizace závěrečného semináře | X | X | X | X | X | X | ||||||
| IV/3b – příprava nástrojů pro dotazníková šetření | X | |||||||||||
| iv/3b – realizace sběru dat šetření | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | X | |
| 2020 | leden | únor | březen | duben | květen | červen | červenec | srpen | září | říjen | listopad | prosinec |
| I/1a – výuka studentů, vedou vedoucí pedagogické reflexe a metodici ped-psych. reflexe | X | X | X | X | X | X | ||||||
| I/1b -výuka studentů, vedou vedoucí volitelné praxe a metodici volitelné praxe | X | X | X | X | X | X | ||||||
| I/2a – výuka studentů v metnoringu, vedou mentoři z VŠ a FŠ | X | X | X | X | X | X | ||||||
| I – vyhodnocení projektu, příprava materiálů pro zveřejnění výsledků, archivace a sdilení | X | |||||||||||
| II/2b – mentorská podpora začínajícím VŠ učitelům (mentor jako člen RT) | X | X | X | |||||||||
| II/2c – tvorba výukových materiálů (členové RT -lektor a konzultant tvůrce učebních materiálů v AJ) | X | X | X | X | X | |||||||
| II/3a – metodici formativního hodnocení jako členové RT | X | X | X | X | X | X | ||||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh | X | X | ||||||||||
| III/1b – kurzy pro studenty-budoucí učitele 4. běh | X | X | X | X | X | |||||||
| III/2b – videokluby pro studenty-budoucí učitele | X | X | X | X | X | X | ||||||
| III/3a – kurzy pro studenty-budoucí učitele 3. běh | X | X | ||||||||||
| III/3a – kurzy pro studenty budoucí učitele 4. běh | X | X | X | X | X | |||||||
| IV/3a – tandemová spolupráce, realizace 4 setkání metodiků akčního výzkumu | X | |||||||||||
| IV/3a – zpracování výstupních prezentací a popisů projektů akčního výzkumu, realizace závěrečného semináře | X | |||||||||||
| IV/3a – příprava výstupní publikace, zajištění sdílení výstupů se studenty PedF UK | X | X | X | X | X | X | ||||||
| IV/3b – analýzy, interpretace a prezentace získaných dat | X | X | X | X | X | X | ||||||
| Pozn. Management všech klíčových aktivit je do projektu zapojen po celou dobu trvání projektu. Do harmonogramu nejsou zaznamenány všechny činnosti, které po dobu realizace projektu budou vykonávat. | ||||||||||||
