Návod na vyhledávání v portálu elektronických zdrojů fakulty – ideální na seminárky, závěrečné práce i při shánění informací o určitém tématu: Návod PEZ
Důležité dokumenty týkající se organizace akademického roku 2017/2018:
Harmonogram akademického roku 2017/2018
Důležité předpisy fakulty:
Opatření děkanky č. 17/2016 Podmínky přiznání a vyplácení účelového stipendia
Opatření děkanky č. 8/2015 Obsahové, formální a technické náležitosti týkající se zpracování a odevzdání závěrečných prací
Opatření děkana č. 12/2017 Změna příloh Opatření děkana, kterým se stanovují obsahové, formální a technické náležitosti týkající se zpracování a odevzdání závěrečných prací (č. 8/2015)
Přílohy k opatření č. 12/2017:
Archiv diagnostických pomůcek, KPS Pedf UK
Místnost M303
Archiv je pravidelně přístupný v těchto termínech akademického roku 2017/2018 (mimo prázdniny a zkouškové období):
Každý týden: středa 10. 30 – 11. 30; v jiných časech po domluvě.
Pravidla archivu:
- Diagnostické pomůcky je možné zapůjčit prezenčně.
- Pro potřeby vypracování bakalářských a diplomových prací je možné absenční zapůjčení diagnostických pomůcek proti podpisu studenta a zaručení se vedoucího práce.
- Všechny absenční výpůjčky zaznamenejte do přiloženého sešitu.
- Archiv je přístupný pouze studentům a vyučujícím z Katedry psychologie Pedf UK
Formulář pro půjčení: Formular_pujcovani_psychologickych_testu
Anotace dostupných psychologických testů: Anotace_psychologických_testů_katedry
Kontakty:
Bc. Adéla Tanzerová (zpřístupňování archivu) – A.Tanzerova@seznam.cz
Mgr. Lucie Michálková (zpřístupňování archivu) – Lucka08@gmail.com
Seznam testových materiálů dostupných u nás na katedře (podle abecedy):
- “S” test poznávání částí (T49)
- 16 PF (T23)
- ADOR (T102)
- Analytický inteligenční test (Meili) (T14)
- ASK – Test deduktivního a kreativního myšlení
- Asociační experiment (T159)
- Bender-gestalt test (T92)
- BIP Bochumský osobnostní dotazník
- B-I-T II – Test profesních zájmů
- B-JEPI (T21)
- Bourdonova zkouška (T78)
- BRIEF – Škála hodnocení exekutivních funkcí u dětí
- Brněnský osobnostní dotazník (T25)
- BVRT – Bentonův vizuální retenční test
- C.F.2A (T63)
- CARS-2 – Posuzovací škála dětského autismu
- CATO (T106)
- CFT 20-R – Cattelův test fluidní inteligence
- CMAS Škála zjevné úzkosti pro děti (T112)
- Columbian Mental test (Kat1)
- Číselné řady (T79)
- Číselný čtverec (T3)
- Čtecí diskriminační test (T71)
- D2-R – Test pozornosti
- Diagnostika specifických poruch učení
- Diskriminace tvarů (T105)
- DISMAS – Diagnostika struktury matematických schopností
- DOPEN (T61)
- Doplňování vět (Miglierini) (T162)
- Dotazník k měření úzkosti (T161)
- Dotazník přizpůsobivosti (T46)
- Dotazník sebepojetí školní úspěšnosti SPAS (T216)
- Dotazník sociálnej akceptácie (T203)
- Dotazník spokojenosti vedoucích pracovníků (T303)
- Dotazník stylu učení
- Dotazník vztahu žáka k vojenským povoláním (T109)
- Dotazník zájmů o praktické činnosti (T74)
- Dotazník zjišťování spokojenosti pracovníků (T193)
- Dotazníky řady iHAVEZ – SHDO – VAROS
- DRČ (Disjunkční reakční čas) (T66)
- DSM-V
- DVM Dotazník výkonové motivace (T191)
- DVP – Dotazník volby povolání
- DŽS – Dotazník životní spokojenosti
- ESK – Existenciální škála
- EXPOPROGRAM – Intervenční program pro skupinovou práci (PP7)
- Eysenckův osobnostní dotazník (T10)
- FAST – Test rodinného systému
- FIRO-B Dotazník interpersoální orientace (T132)
- Grasciho test organicity (T30)
- Hodinový panel (T17)
- HSPQ (T88)
- Charakteristika pracovního kolektivu (T154)
- ICL Mullnerův dotazník interpersonální diagnózy (T113)
- IDS – Inteligenční a vývojová škála pro děti
- I-S-T (T13)
- I-S-T 70 (T60)
- Klinický posudek (T153)
- Kohsovy kostky (T67)
- Koncentrační výkonový test (T29)
- Korekturní test pozornosti (T41)
- KREATOS (T73)
- Kresba Figúr (T3) (T83)
- Kresba postavy (T76)
- KSAT (Škála klasickej sociálnosituačnej anxiety a trémy) (T85)
- LMI – Dotazník motivace k výkonu
- Loeweho pyramida (T94)
- Lurijovo neuropsychologické vyšetření (T142)
- MABC-2 – Test motoriky pro děti
- MaTeRS – Test mapující připravenost pro školu
- Metodika diferenciální psychopedické diagnostiky (T218)
- Metodika fixoavného zaměření (MFZ) (T89)
- MMPI-2
- Názorové řady (T12)
- NEO-PI-R – Osobnostní inventář
- NvT (UNESCO) (T7)
- Obrázková slovníková zkouška (Kondáš) (T8)
- Obrázkový inteligenční test (T125)
- Obrázkový test zájmů a povolání (T233)
- Orientační inventář Bass – Smékal (T45)
- Orientační profesiogramy strojárenských povolání (T300)
- Orientační test dynamické praxe Míka (T50)
- Orientační test rozumových schopností (T163)
- Orientační test školní zralosti (T33)
- Orientační zkuška (Stavěl) (T11)
- OR-TE-VED Orientační test vědomostí pro středoškoláky (T99)
- Paměťový test LGT-3 (T51)
- PARQ/Control – Dotazník rodičovského přijetí a odmítnutí/kontroly
- PCL-R – Harreho škála psychopatie
- PDW (T36)
- PFB – test plošné představivosti (T2)
- Piers Harris – Dotazník sebepojetí dětí a adolescentů
- Popis porady (T155)
- Poradenská zkouška II (J.Doležal) (T9)
- Postojová škála ke kouření (T128)
- Posuzovací škála ADHD IV
- Pozorovací schéma k posouzení školní zralosti (T158)
- Programované diskuzní skupiny (PP2)
- Projektivní interview (T93)
- PROPES – program na prekonávanie stresu (PP1)
- Příručka k nácviku asertivity (PP9)
- PSSI – Inventář stylů osobnosti a poruch osobnosti
- Psychologické vyšetření (T103)
- Psychologický posudek (T137)
- Ravenovy progresivní matice barevné (T64)
- Reverzní test Edfeldt (T1)
- Rozenzweig – dětská forma (Kat2)
- Rozhovorový list (T107)
- SB (T35)
- Sčítačí zkouška (Pardel) (T146)
- Seřazování vozů (Kat3)
- Seznam středních škol (T140)
- Soeweho kostka (T100)
- SON-R
- SO-RA-D (T118)
- Standfordský Binetův inteligenční test – IV. Revize
- Stress Profile
- Stroopův test
- Stupnice dětského vývoje – N.Bayleyová (T70)
- SVF 78 – Strategie zvládání stresu
- Škála aktuální paměti (T166)
- Škála hypnability c (T160)
- Škála na měření stylu vedení (T124)
- Škála na měření úzkosti u dětí (T164)
- Škála rodinného prostředí (T199)
- Škála skupinové atmosféry (T134)
- Škála sociálnej atmosféry v skupine
- Škálový dotazník školního chování žáka
- TE-NA-ZO pro děti (T194)
- Test ČO (číselný obdélník) (T81)
- Test čtverců (T136)
- Test D48 Domino (T15)
- Test diferenciace schopností (T40)
- Test duševního obzoru a informovanosti (T96)
- Test hierarchie zájmů (T200)
- Test intelektového potenciálu (T84)
- Test koncentrace pozornosti (T52)
- Test morální zralosti osobnosti (T119)
- Test obkreslování (T32)
- Test ohýbání drátu (T101)
- Test percepční zralosti (T57)
- Test rodinných vztahů (T210)
- Test ruky (T167)
- Test šroubů (T141)
- TKS – Test kognitivních schopností
- Torranceho figurální test tvořivého myšlení (T59)
- Tvarový skládací test (T14)
- Vinelandská škála sociální zralosti (T43)
- V-I-T (T87)
- VMS-IIIa – Wechslerova zkrácená škála paměti
- Vonkomer (T26)
- VOSP – Baterie testů vizuálního vnímání
- Vývojový screening (T157)
- Vývojový test zrakového vnímání Frostigové (T6)
- WAIS-R (T37)
- WCST – Wisconsinský test třídění karet
- Wechsler
- Základní sociální začleněnost (T75)
- ZAREKI – Neuropsychologická batéria testov pro spravanie čisel a počitanie u deti
- Zkouška čtení (T202)
- Zkouška čtení pro žáky ZDŠ (ČDT 29-71)
- Zkouška G (T65)
- Zkouška laterality (T116)
- Zkouška předškolních znalostí (T138)
- Zrcadlové kreslení (T90)
- ZZ ZŠ (T123)
- Životopis (T82)