ÚVRV

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
  • Home
  • Výzkum
    • Výzkumné projekty
      • Poptávka rodičů po stínovém vzdělávání: kontexty, procesy, determinanty a konsekvence
      • Žádané školy: Podmínky volby základní školy ve venkovském prostoru
      • PRIMUS: Centrum meta-výzkumu vzdělávání
      • Ukončené projekty
    • Knižní publikace
    • Příspěvky v časopisech
    • Vědecké konference
  • Rozvoj
    • ESF OP VVV Podpora pregraduálního vzdělávání
      • KA 03 Zvyšování kvality práce vysokoškolských učitelů
      • Aktivita II
    • Zavádění formativního hodnocení na základních školách 2019-2021
  • Pregraduální studium
    • Specializace školní pedagogika
    • Výuková činnost
    • Témata bakalářských a magisterských prací
  • Ph.D. studium
    • Výuka v doktorském studiu
    • Témata disertačních prací
  • CŽV
  • Pracovníci
  • O ústavu
  • Kontakt

04

 

Previous Image Next Image

Aktuality

  • Doktorský kurz  Srovnávací pedagogika
  • Výzkumný projekt GA ČR hodnocen jako „vynikající“
  • Odborný seminář – záznam
  • Pozvánka na seminář
  • Doktorský kurz PSANÍ ODBORNÝCH TEXTŮ

Aktivity a projekty

  • Časopis Orbis Scholae
  • Odborné semináře ÚVRV

Publikace pracovníků ÚVRV

  • Příspěvky v časopisech
  • Knižní publikace

Výběr z knižních publikací pracovníků ÚVRV

  • Závěrečná zpráva studie ÚVRV - březen 2022
  • Školní vzdělávání v Číně
  • Když výzkum mění praxi
  • Na cestě ke kvalitní škole
  • Kurikulum školního vzdělávání: Zahraniční reformy v 21. století
  • Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu
  • Srovnávací pedagogika: proměny a výzvy
   
© 2014 Suffusion theme by Sayontan Sinha